לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"והם לא מכירים אותך, לא באמת ורובם לא יבין לעולם..."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015


     

לא יודעת איך להתחיל
מה לכתוב, איך לא להבהיל
אוהבת אותך, עוזבת אותך, אין לי אויר.
סוף הלילה אתה עוד ישן
כל כך שלו שזה לא יאמן
בדרך שלך הלכתי איתך מגיל כה צעיר,
רוצה להסביר, רוצה שתבין
אין שום רע בך, הכל בי...
כשאתה על ידי אוחז בידי
זה עוצר בעדי, רוצה לבדי...

רוצה לרקוד, רוצה לשיר
לפרוש כנף, לעוף מעל העיר
ולשוב אל חושי
שוב להדליק את נשמתי
ולבדי, לדעת מה איתי
להציל את חיי...


אם בכל זאת אני לא טועה,
אולי כמו כל אישה נשואה,
חשוב שאדע אם אני מפסידה ומה המחיר.
רוצה להשלים עשר שנים
ולומר לעצמי זאת אני.
כשאתה על ידי, אוחז בידי,
זה עוצר בעדי
, רוצה לבדי...

רוצה לרקוד...

תדע שאתה זורם בעורקי
אין לי כמותך חבר
תדע אתה הטוב מכולם בחיי
הכל יעבור אתה תישאר

אתה יקר לי איך אסיים
הדף נגמר והכתב מתעקם.
אוהבת אותך עוזבת אותך
והבוקר מאיר... 

איך מסכמים שנתיים של קשר? איך יודעים שזאת הפעם האחרונה? זה פשוט בא... מתפרץ ללא התרעה מוקדמת...

כשאתה על ידי, אוחז בידי, זה עוצר בעדי...אני חושבת שזה מסכם את כל הרגשות שלי כרגע..את הכאב..

ספק אהבה, ספק הרגל  

תמיד פחדתי.. תמיד חששתי מהרגע הזה, פחדתי שלא אהיה חזקה, ואיך בכלל נהיים חזקים? איך לא נשברים? הרי את זה כל מה שאני מכירה...הכל מזכיר אותך...


את יקרה לי...איך אסיים?

עוזבת אותך...אין לי אוויר...

  

 
נכתב על ידי סתם אחת, אף אחת , 5/7/2015 22:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  סתם אחת, אף אחת

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם אחת, אף אחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם אחת, אף אחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)