לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תמיד יש מישהו שיהיה לצידך בזמנים הקשים


לפעמים יש דברים שיושבים לך על הלב ובא לך לשפוך אותם החוצה כאן אני שופך את ליבי אליכם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

הולך בעננים


 

הולך אני בשביל עננים ולא רואה דבר סביבי

יודע שמימיני העם שלי שעליו אני מגן

ומשמאלי הרוע שרוצה אותו להחריב

בין העננים הולך קדימה דרוך לכל דבר

לקבל את המהלומה מאחורה או לתפוס את הרשע ולהגן על כולם

לא פוחד לעבד את חיי תוך הגנה על חבריי ואהוביי

מוכן לתת הכול את נפשי ואת חיי בשביל המשימה

הזמן עובר אך עדין איני רואה דבר

המתח סביבי גדל  אבל יודע הישועה קרבה

 עם אור הבוקר המפציע הכול יגמר

ענן הערפל והשחור יתפזר ויראה אני הכול בבירור

את אהובי חיים ובריאים לידי

ואת הרשע מתפזר כמו אבק ברוח מסביבי

נכתב על ידי , 10/5/2008 13:23   בקטגוריות סיפרותי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 35

MSN: 




1,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לArchAngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ArchAngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)