לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

משהו טוב:)



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בלה בלה בלהה


 

היי הרבה זמן לא כתבתי אז יש לי עכשיו עדכונים רבים:)

אז ככה לפני חצי שנה בערך נפרדתי מחבר שלי ועכשיו הוא טס לחו"ל לשנה לפני איזה חודשיים ואנחנו מתקשרים באימייל וכו' ועכשיו יש איזה מישו שאני גדולה ממנו בשנה וחצי ואני חושבת עליו הרבה והוא לא כל כך יוצא לי מהראש ואני לא יודעת מה לעשות כי לא נראה לי שהוא בכלל חושב עלי כי אני כאילו יותר גדולה ממנו ואולי זה קצת מרתיע אותו אני קצת לא יודעת מה לעשות כי באמת שאני רוצה לנסות אבל מצד שאני לא בא לי להשפיל את עצמי ונלסות לרמוז לו על משו ולבסוף להבין שהוא בכלל לא בעניין וסתם לצאת מושפלת למרות שלפעמים אני חושבת שהוא גם בעניין אבל אני לא רוצה להשלות את עצמי.. מקווה שיהיה טוב:) יאללה ביי בנתייםם נדברר:)

 

נכתב על ידי maayani:) , 20/11/2007 16:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  maayani:)

בת: 34

ICQ: 313977993 




10
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmaayani:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על maayani:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)