לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מעבר לפינה.


אולי שם יחכה מישהו שבאמת יאהב אותי.

Avatarכינוי:  הדרוצ'קה(:

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

ה ת ע ר ב ו ת !


שלומות לכם. שמעתי שהדרי עצובה [ראו פוסט קודם ><"]

ולכן פרצתי לה מבלי ידיעתה מוחעחעחעחחע!

אז הדרקי, אין לך שום סיבה שבעולם להרגיש ככה! את מוכשרת ומקסימה

ואני שמחה שיש לי חברה כמוך!

 

אם את רוצה לסגור, זו זכותך, רק תזכרי שאני ועוד המון ילדים אוהבים אותך ושאת

 

אף פעם אף פעם אף פעם אף פעם אף פעם אף פעם

לא לבד!!!

 


אני מפריד! ><"

ברור?!

 

3>>>>>>> הכי בעולם

 

אליה שלך (;

 

[אני יודעת שאני חצופה אבל העיצוב הקודם היה מדכא, אז הרשתי לעצמי להחליף למשהו יותר קיצי ומשמח

מקווה שאהבת (;]

נכתב על ידי הדרוצ'קה(: , 4/9/2007 18:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אאאווווופפפפפהההה.

דיי

אני כל כך מבואסת):

אין לי מצב רוח,

כואב לי הראש,

קר ליS:,

ואני יושבת בכיסא וחושבת.

למה זה אמור להיות ככה

אהה??

זההו אני סיימתי!1.

אני סוגרת את הבלוג.

הפעם אפחד לא יוכל לשנות את דעתי.!

 

רק רציתי להגיד לכולם תודה על זה שהגבתם

נכנסתם וניסיתם לעודד אותי.

 

אני לא רוצה תגובות.

 

3>>הדר

 

שכבר לא ממש שמחה):

נכתב על ידי הדרוצ'קה(: , 4/9/2007 14:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יוווווווו

סורי שלא עידכנתי):

לא יכולתי..^ ^"

 

אז כן,יום שני ללימודים

וכבר מפוצצים אותנו בש.ב

דמאט!1.

לא נורא נתגבר על זה|:

 

אוהבת הדרקי3>>

 


       


נכתב על ידי הדרוצ'קה(: , 3/9/2007 21:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

963
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדרוצ'קה(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדרוצ'קה(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)