לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

only my life



Avatarכינוי:  miss girly

מין: נקבה

ICQ: 473619602 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

I WANT YOU!!! =[


ראיתי עכשיו את הסרט "יש לה ביצים"....סרט ממש מצחיק ויפה [מומלץ!!].

בסוף הסרט לכולם בסוף יש חברים [חברים-חברים לא חברים-ידידים] ורואים אותם מתחבקים ומתנשקים וגם אמנדה וההוא מסטפ אפ ביחד וזה והם נראים כ"כ חמודים וזה שהוא אוהב אותה כ"כ. אני כ"כ רוצה את זה!

אני עדיין לא מבינה את זה שמישהו כ"כ רוצה להיות עם מישהי וכל הזמן רוצה להתקשר אליה ולדבר איתה וכל הזמן חושב עליה....זה נראה לי מוזר...לא הגיוני..

איך מישהו יכול כ"כ לאהוב משהו?? אני ממש רוצה שמישהו ירצה אותי ויאהב אותי ויחשוב עלי כל הזמן וכשהוא יראה אותי הוא יבוא אלי וינשק ויחבק ויאהב!

אני לא חושבת שמישהו מבין אותי...כמה אני צריכה את זה....כל פעם שאני רואה זוג ביחד או מישהי שמדברת עם מישהו בטלפון ואומרת לו שהיא אוהבת אותו או שאני רואה את זה בסרטים אני מבינה שוב עד כמה אני רוצה את זה וזה ממש מעציב אותי.

אני לא יודעת מה רע בי....האישיות שלי ממש טובה - אני לא מציקה, אני לא נדבקת, אני לא רעה, אני לא מקללת אנשים ומדברת עליהם מאחורי הגב שלהם, אני עדינה, אני לא משוגעת.....ואני גם לא ממש מכוערת, אני לא יפיפיה אבל אני גם לא מכוערת.....

אוףף...!!

 


 

נכון הילד הזה שאני אוהבת [היותר חדש....] אז העניינים אצלנו די התהדקו [חחח], כאילו אנחנו מדברים הרבה באי סי קיו וזה.

אבל יש ילדה אחת שבזמן האחרון כל הזמן מדברת איתו [היא לא דברה איתו הרבה בדרך כלל אבל מאז שהבנתי שאני די מחבבת אותו פתאום היא כאילו קראה את המחשבות שלי והיא מדברת איתו כאילו כדי להרגיז אותי], למשל - פעם אחת הוא עשה איזה מצגת לכיתה עם כמה ילדים על איזה משהו [לא חשוב עכשיו מה] ואני ישבתי לידו [חחח....] והיא ישבה גם די קרוב והיא כל הזמן שאלה אותו שאלות...ממש כל הזמן...היא כאילו פלירטטה איתו כזה כי היא שאלה את אותן שאלות שוב ושוב....

 

יש לי תאוריה אחת ואני מקווה שהיא נכונה - לילד הזה יש חבר שדלוק עליה והיא לא כ"כ אוהבת אותו נאה לי והיא סתם משחקת איתו אז נראה לי שהיא עושה את זה כי [מפלרטטת עם זה שאני מחבבת] כדי להרגיז את הילד שאוהב אותה...אני מקווה שזה נכון ולא שהיא באמת רוצה את זה שאני מחבבת או זה שהיא יודעת שאני מחבבת אותו ורוצה להרגיז אותי.

 

וזאת ילדה ממש מקובלת וזה ותמיד אני מרגישה כאילו אני צריכה להיות יותר טובה ממנה [אני לא יודעת למה...אני מרגישה ככה] ואחת הדרכים שלי להיותיותר טובה ממנה הייתה שהיה לי לפאפון יותר טוב משלה ועכשיו היא אמרה לי שהיא שדרגה את הלפאפון שלה....זאת אומרת שהיא יותר טובה ממני בהכל [היא טובה ממש בלימודים, יש לה מלא חברות וחברים, כולם אוהבים אותה...] וזה ממש מעציב אותי כי עכשיו אין לי סיכוי בכלום....אם אני ארצה מישהו [כמו שקורה עכשיו] וגם היא תרצה היא תנצח בטוח ואני אשאר לבד ואם אני אצליח במשהו היא תצליח יותר...

וחוץ מכל זה היא גם מנצלת אותי...  היא עושה כאילו היא חברה שלי רק כדי לקחת שיעורי בית ושאני אעזור לה בעבודות....עכשיו היא עברה לכיתה שלי באנגלית והיא עושה כאילו היא לא טובה כי היא שמעה שאני הכי טובה בכיתה הזאת אז היא כל הזמן לוקחת ממני דפים של השיעורי בית ומעתיקה וכל עבודה שיש [לא רק באנגלית] היא רוצה שאני אשלח לה את העבודה שלי והיא "לוקחת רעיונות" ואני כמו מטומטמת נותנת לה כל הזמן הלעתיק וזה כי אני חושבת שאולי הפעם היא עושה אתה זה כי היא פשוט לא יודעת או משהו ואז אני מבינה שהיא בעצם מנצלת אותי....

ותמיד באי סי קיו נגיד היא לא תשלח לי סתם הודעה כדי לדבר...אם היא שולחת הודעה זה רק כדי שאני אעזור לה במשהו....היא לא באמת חברה שלי ואני חברה שלה רק בגלל שהיא מקובלת כי אם אני לא אהיה חברה שלה לא יהיו לי חברים בכלל כי כולם אוהבים אותה....

 


 

וואי...כמה פרקתי עכשיו....שנים שאני רוצה לכתוב את כל זה ואני לא מצליחה להוציא את זה ממני...לא ידעתי איך לכתוב את זה!

ממש ממש חשוב לי שתקראו את זה ותגיבו ותייעצו לי ותעזרו ....אני לבד! אין לי אף אחד...אפילו לא חברה טובה שאני יכולה לספר לה הכל [חחח....אני כמו מירי בוהדנה].....

אני ממש רוצה מישהו לספר לו את זה מישהו שיאהב אותי ולא משנה איך אני נראת כי העיקר האישיות לא?? [כן בטח...כולם אומרים את זה אבל לא באמת מתכוונים לזה....]

 

אני עוד שניה בוכה...ואני לא אומרת את זה סתם כדי שתרחמו עליי....אני ממש עצובה...אני לא יודעת מה לעשות...וזה לא שאני הולכת להתאבד או משהו כי אני מפחדת אבל אני ממש צריכה עזרה...

אני אפילו מחפשת אנשים בישרא שאני אוכל לפתח איתם קשרים אבל אחרי תגובה אחת אנשים לא שמים עליי יותר...לא איכפת להם ממני באמת...לאף אחד לא איכפת! =[

 

אני מקווה שתקראו את זה ותבינו...אני יודעת שזה ארוך אבל זה ממש חשוב לי!

נכתב על ידי miss girly , 6/12/2007 23:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





848
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss girly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss girly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)