לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא. אני לא פדופיל.. זה רק אני.. מראה לכם מה אני חושב עליכם מגיל 3 ^^



כינוי:  $ DaNiEl 17 $

בן: 33

ICQ: 465389486 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אימו, קוטר ומה שביניהם


כמה זמן לא כתבתי בבלוג הזה ...

דיי הרבה אבל מי סופר?

 

אז אני מסיים ת'בה"ס.. זהו נגמר =\ עולות לי מחשבות.. קקה במילה אחת...

מבאס לסיים בצפר... אני אפילו אתגעגע לשיעורים הארוכים שחשבתם שלא יגמרו...

להפסקות... טיולים שנתיים שכל הזמן חיכיתי שיגיעו

כשהגיעו התלוננתי עליהם.. וכשנגמרו התלוננתי שזה נגמר מהר מידי

GO FIGURE

 

אז... שיעורים.. מורים מציקים.. מבחנים.. מתכונות... בגרויות...

יאפ אני אתגעגע לכל זה ^^ אני כבר מתגעגע

קשה טיפה לצאת מהרוטינה [כן השתמשתי במילה הזאת נו ו?]

בכל מקרה...

נעבור לדבר הבא

עבודה.. צבא... טוב.. זהו לא?

 

אה כן החופש .. החלטתי שעד שמשהו לא יקרה אני לא אדבר עליו אז.. כלום?

 

עבודה.. התחלתי לעבוד בבית דפוס.. וזה לא כזה נורא....

יש ימים שזה משעמם יש ימים שלא =\

אבל זה משפיע... אני חושב להתחיל לעשן

בשביל לקבל עוד חמש דקות הפסקת סיגרייה

אהמ.. גם חזרתי לשורשים הרוסיים שלי מכיוון ש-90% מהמפעל זה רוסים..

נאלצתי.. כן כן... לדבר ברוסית ^^ לא נורא אני אתרגל לזה

זה כמו לרכב על אופניים...

כיף לנסוע עליהם... אבל הנפילה היא הכי קשה ^^ [רולר פוור אוור]

 

אהמ... צבא? לא יודע בדיוק מי מה מו יש לי זמן..אז נדחה את נושא השיחה הזה

 

בוא נהיה קצת קוטר ^^

 

הלכתי לים.. נישרפתי כל כך חזק ...

אני יודע.. טיפש למה לא שמת קרם הגנה....

עכשיו אתה סתם שרוף ולא תשתזף ותחזור להיות לבן...

אז תחסכו לי ביקורת ^^ אם הייתי רוצה אחת... לא הייתי פותח בלוג =\

 

כל כך משעמם לי ראז החלטתי לחזור לכתוב בבלוגים ....

תכל'ס משעמם... רציתי לבהות בתקרה..

אבל גם את זה אני לא יכול כי הגב שרוף =\

אני כבר לא יודע מה לעשות עם הגלידה... לשים על הגב או לאכול אותה

 

אהמ...

טוב אני זז לשחק כדורסל..

לקבל קצת מכות על העור השורף ואז להתלונן עוד טיפה ^^

אהמ... הנה תמונה שבטח תקבל תגובות לא הכי יפות שיש

אבל על הזין שלי... כי.. חחח מה איכפת לי מה אתם חושבים

אלא אם כן אתם מישו שאני מכיר... או מישהו גבוה וחזק ממש שיכול לפוצץ אותי מכות.. אז אתם יכולים לצחוק..

אבל אם אתם לא... DON"T MESS IWTH THE RED YARKONI



תמיד רציתי לכתוב משהו בקטן

 

 

זמן מרפא הכול.. או שאתה מת מזקנה... ^^

נכתב על ידי $ DaNiEl 17 $ , 5/7/2008 16:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tvqsd9 ב-24/6/2017 02:49
 





2,959

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל$ DaNiEl 17 $ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על $ DaNiEl 17 $ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)