לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

JUST MY FUCKING LIFE



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

זהו החיים שלי בזבל!


החיים שלי בזבל!!!!!!!
הבן אדם היחיד שאהב אותי ניפרדתי ממנו כמו מפגרת!
גם עכשוי אמא שלי מעיפה אותי מהבית ומכריחה אותי לעבור אותי לגור עם אבא שלי ואני לא רוצה כל הגיל התבגרות שלי עבר בקריית מנחם וזה ממש לא אופר!
היא אומרת שהיא תזמין אותי לשישי שבת ומה אני יעשה..?
יש לי פה חברות ובמקרה הכי טובות בקיצור פה כל החיים שלי התחילו ואני גם רוצה שיסתיימו ולא סתם ככה לעזוב ולשכוח הכול..
מה אני עושה עכשיו?

המילים פוגעות:
המילים פוגעות
הם חודרות וחודרות
נכנסות נכנסות
 עמוק עמוק
תלוי מי אומר
חברה זה כואב
וכשאתה אומר זה כואב ושורף
דועך ונשבר נקרע ונספג
התאים נשפרים זהו אין יותר חיים
זה כואב ממכות
וסופג יותר תגובות
מאמינים לכולם
המילים לא עוזרות
הם הכי כואבות




נכתב על ידי , 2/2/2009 22:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmirihuana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mirihuana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)