לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

HaHa . . . Die HaHa ' '



Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

היום יום מיוחד...


עכשיו תתהו למה...
well...
לאופיר השמקסי יש מומלדת ^^
בנאדם שיהיה במזל טוב[:
את הרוב כבר איחלתי לך..אז בערך תחשוב על כל זה שוב .
אח שלי אני אוהב אותך מכל הלב 3>

ועכשיו עוד ברנש שמגיע לו מזל טוב וזה צ'קורייייי =O
היה לך כבר וגם אז אחלתי..אבל עדיין אתה חשוב מספיק,
אז שיהיה במזל טוב שוב, ובערך מה שאמרתי לך אז לפני הרבה זמן XD

פיי אני יודע לשמח אנשים משו' ספייישל.
any way
אני סתם חרא פה ושם מדוכא בקטנה יעבור,
אני לא רוצה לרמוז משו' אבל...אהם$#^$#^@%@#26$#&^$#* ישלי יולמדת$@#&^$*@ מהמה? שמעתם משו'?

תמונות נשים כבר בפוסט הבא...יומלדת ^^

למי שלא הבין היומלדץ שלי רק ב26.1 עוד שבוע :O
נכתב על ידי , 18/1/2008 00:30  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של xXxKatexXx ב-26/1/2008 13:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילד בלי המרשמלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילד בלי המרשמלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)