לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


?Do you have the time to listen to me whine about nothing and everything all at once

Avatarכינוי:  Shunkerbell ;D

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

ג'י.


הבלוג הזה אכן שבק חיים!
אני עדיין חושבת- לסגור, לא לסגור..אם אני ארצה אותו מתישהו?XD
חופש שלם לא רשמתי פה ואינלי כוח בכלל לרשום O:
אבל נסכם בנקודות-

1. ערבכיף עם ליאת בהופעה של שלום אסייגוש
2. יומכיף עם מאי בסנטר + שיחת טלפון ראשונה עם לולי-צ'אן
3. ויתור על כנס אנימה
4. ארישה וליאור מציגות לי את המסדרונות הקודרים והמצחינים של המק' ומכניסות אותי למאחורי הקלעים |-B לאחר מכן ציורים במיונז
5. מפגש קומונת ISRAELI DRAMA ADDICTS בעזריאלושצ'אן~~ וווהווווווווו!~ אז כן נכון שהגילאים שם נעים בין 15 ל18 ובין 21 ל40 אבל גאד זה סגר לי את החופש כלכך טוב 3>~
6. השלטת נזק והרס בקניון D< הסלט בארומה מעולם לא נראה טוב יותר אחרי ששפכו לתוכו פסטו, חמאה, נסטי, שוקו וסוכרזית D;

וקצת תמונות כי חייבים P:


כן כן. כך נראה "מדף" המנגות המחודש שלי.. עם תוספת ווליום 3 לפושיגי יוגי ^^;


ותמונה של ים כדי להפוך את הפוסט להכי לא מקורי שיש XD
החוף בגעש- בפעם היחידית שהלכתי לים וגם זה בקושי XDDD וטוב שכך. לא ים ולא בריכה. וככה שמרתי על הצבע שלי יופי



המיונז הנטוש *סניףסניף*



מחווה לנאקאטסו שואיצ'י קון 3> המבין תרתי משמע יבין <;
טח, החלפות בין היראגאנה לקטאקאנה חופשי XDDDD ככה זה עם מיונז. זה מחליק XD


ואם כבר המפגש.. כידוע אני מצלמת דברים מעניינים..

באמת שכאב לי הלב O_O



לדני-צ'אן מהקומונה/פורום- "וואי. אני חייבת. להפסיק. להיות. מוזרה. אה הנה שקית D;"



והעוגת שוקולד של אריאלי הבן של לולי שהחליט לוותר עליה, אז היא שאלה מי רוצה..
רציני חשבתי לטעום @_@ ואחרי שראיתי מה הוא עשה לה.. ויתרתי י-י

בכולופן. אני רציתי שוקלת לסגור את הבלוג על פרטי, לא להכנס לישרא יותר עד שאני אחליט XD
מחר בצפר. אמא .__________.
נכתב על ידי Shunkerbell ;D , 31/8/2008 09:24  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של || ~ Kawaii IT =^,^= || ב-27/11/2008 03:55
 





5,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShunkerbell ;D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shunkerbell ;D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)