לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~החיים שלי~




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

החיים..!


ואאעעהה כמה זמן לא כתבתיO-ם.........

קודם כל..הינה מנגינה שאני חורשת עלייה הרבהO_ם

http://www.youtube.com/watch?v=oZRWhAL1-1U&feature=channel_page

תהנו=]

אז....

מה אני חושבת על החיים?....אבל באמת באמת?!

 

אז ככה,החיים יפים! לא הייתה, אין ולא תיהיה מתנה יותר יפה מהחיים!

אני מקווה שתחשבו טוב על כל מה שאני ירשום, כי כשבאמת תחשבו על זה לעומק, תבינו שזה נכון.

קודם של, כל בוקר שאני מתעוררת אני מרגישה את הצורך הענק הזה להגיד תודה להקב"ה שהתעוררתי,

גם אם זה יהיה היום הכי "רע" שיכול ליהיות.

[לא! אני לא דתיה, אני מסורתית. וכן, אני מברכת בבוקר, ועל כל מה שניכנס לי לפה וכאלה...^^]

אז..

כל מה שקורה בחיים...אבל הכל...הוא לטובה! ותיזכרו את זה טוב טוב!

גם אם זה נישמע לכם מגוחח כרגע, מה לעשות?! זה נכון!

כל מה שהקב"ה עושה, הוא עושה כי הוא אוהב אותנו!

אני לא הולכת לתת לכם דוגמאות כדי שתאמינו לי, אתם צריכים להבין את זה לבד.

תמיד! אבל תמיד! לא חשוב מתי איך ולמה! תמיד יכול ליהיות יותר "גרוע" ממה שקורה לכם.

והינה דעה אישית שלי, שהיא ל..יותר מאמינים שביניינו- כשהקב"ה [הקדוש ברוך הוא למי שלא מבין^^ ] שומע שאנחנו מתלוננים על זה שרע לנו ושלא טוב לנו והכל, הוא רק "אומר"- "זה רע?..אני יראה לכם מה זה רע!".

כמובן שאני לא יודעת מה הוא באמת אומר, אף אחד לא יודע. זו דעתי..ותשימו לב..שכל הזמן שאתם אומרים שרע לכם...תמיד בתקופה שאתתם מתלוננים..שימו לב שיהיה לכם רק יותר רע..ולמה? כדי ללמד אותכם שתמיד יכול ליהיות יותר "רע".

על החיים שלי, ואני בטוחה שיש הרבה שקשה להם יותר ממני, אני רק חושבת שכרגע הקב"ה מראה לי שהחיים יכולים ליהיות "קשים", רק כדי שבעתיד אני יעריך אותם יותר. ואני באמת מעריכה אותם יותר ויותר מיום ליום.

למה רשמתי את המילה-קשים-במרכאות?...כי הינה עוד משהו שאני רוצה להגיד-

החיים קלים ופשוטים. אלה אנחנו שעושים אותם כל כך מסובכים.

אנשים היום רק חושבים על כמה שרע להם, אני חושבת שצריך לחשוב יותר על הטוב שבכל! כי בכל דבר יש צד טוב וצד פחות טוב...

ורובינו מעדיפים להסתקל על הצד הפחות טוב, רובינו מעדיפים לשבת ולהתלונן מיפה ועד להודעה חדשה.

אני לא מאשימה אף אחד...זה עיניין של מחשבה.

למה אני מיתכוונת ב"עיניין של מחשבה"..?

למשל........

אם מישהו שמאמין לכל הקטע של מגדת עתידות וכאלה...

ואותו אחד ילך למגדת עתידות, ואותה מגדת עתידות תגיד לו "השבוע הקרוב יהיה גרוע, יהיה לך מזל רע.."וכו' וכו'...

הבן אדם שמאמין לזה כל השבוע ילך עם מחשבה של "וואי...השבוע יהיה לי מזל נאחס..לא טוב.." ורק ביגלל זה!!אבל רק ביגלל זה באמת יקרו לו דברים לא טובים! לא כי היא מגלה עתידות!

ולהפך.....אם היא תגיד שיהיה לו שבוע טוב ומזל ואושר וכאלה..

 תבינו, דברים קורים, כי אתם רוצים שהם יקרו...גם אם זה לא ניראה לכם נכון..

אולי בתת מודע שלכם...אבל אתם גוררים הכל אליכם...

עצה ממני- תחשבו בהיגיון,בפשטות,אל תסבכו את עצמכם ומחשבות מיותרות, ותחשבו חיובי!

אל תוותרו על דברים שאתם אוהבים, או על דברים שטיפה יותר קשים.

אתם יודעים...אומרים שכשמתים, הקב"ה מראה ל...[בואו ניקראה לזה רשעים וצדיקים..טוב?XD]

אז, הוא מראה לצדיקים הר עננקק שהם הצליחו לעבור, ול"רשעים" הוא מראה שערה קטנה,שאפילו אותה הם לא עברו.

תחשבו על זה![ואני לא מיתכוונת דווקא לצדיקים-דתיים!]

ועכשיו אתם בטח אומרים לעצמכם "מה...?זה קשה לחשב תמיד חיובי....וזה כיף מידי פעם צומי וכלה.."

מי שאמר את זה באמת, המצב שלו גרוע! כי ממש לא קשה לחשוב חיובי!

ממש לא קשה ליראות את הדברים הטובים!

וזה רק מראה שמי שבאמת חשב ככה מוותר בקלות..

ושוב, אני tאומרת..תמיד יכול להיות יותר"רע" מעכשיו!

טיפים ממני..ליום טוב..או חיים טובים?D=....

אני לא יודעם אם זה מה שיעזור לכם..לי זה עוזר מאוד=]

אז ככה...

1. כשאתם קמים בבוקר, תנו חיוך! גם אם עייפים...>.> פשוט תחייכו..שיפתח לכם  היום בשימחה=]

2. תמיד אם קורה משהו  שמבאס אתכם תחשבו על זה שיכול ליהיות יותר רע, ותיראו את הטוב שבמיקרה שביאס אותכם. תמיד יהיה!

3. ליפני שאתם הולכים לישון..ממש כמה דקות ליפני...סגרו ת'אור,שכבו במיטה, ותחשבו עם עצמכם על החיים=]

4. אם קורה משהו, שטיפה יותר קשה לכם, שבו ודברו עם חבר\ה טוב\ה..זה יכול לעזור ולפתור דברים!

5. אל תשמרו דברים בבטן!

6. תעריכו את החיים שלכם! בלי מחשבות מיותרות וטיפשיות על התאבדויות וכדומה!חס וחליללללה!

7. תאמינו בעצמכם.

8. ב-1 אמרתי שתחייכו בבוקר...אז זה תקף על כל היום! תחייכו, גם אם לא בא לכם,וזה ניראה לכם מיותר...אתם תיראו שהחיוך יעזור לכם,הוא ישנה את מצב הרוח שלכם.[עצה שלקחתי ממורה שליP= וזה עובד..חח]

9. אם מישהו עובר ואומר לכם "בוקר טוב"....אל תענו לו ב"בוקר.." או "..אתה אמרתה שטוב.." תגידו משהו כמו "בוקר מצויין!"ולא יזיק תוספת של חיוך! כזה שיגרום גם לאחרים לחייך=]

10. תיזכרו....חיוך גורר חיוך!......P=

11. תעזרו לאנשים אחרים,לא רק אם אתם צריכים מהם משהו...אם אתם כבר עוזרים, תעשו את זה בלב שלם!

12. אל תעשו דברים רק בישביל אינטרס אישי!

13. אל תקלו! אני בטוחה שכולכם אומרים "כסעמק..ו..בן****.." וכאלה!!! תפסיקו עם זה...זה מגעיל!ומה זה עוזר לכם לקלל מישהו?! זה הרי לא פותר כלום.

14. תפסיקו להישבע כל היום......אם אנשים לא מאמינים לכם..בעייה שלהם!לא שלכם!

15. תילמדו להיתמודד עם דברים,ולא להיסגר בין קירות כי זה לא יעזור,זה רק יחמיר את המצב.מניסיון אישי..=]

16. אם יש לכם הזדמנות לשמח מישהו, עשו את זה!...כי אחרי זה...כשתיראו שהוא מחייך בזכותכם, גם אתם תשמחו!=]

17.יש נטייה כזאת...בחברה...שאם יש למישהו קשיים וכאלה הוא צריך הקלות...סבבה...אבל אל תתפסו על זה טרמפ..זה לא יעזור לכם בהמשך החיים...תלמדו להיתמודד..שוב! זה כאילו עובדים עליכם...לא מצליחים לבד??תנסו שוב ושוב ושוב! ותצליחו!מבטיחה=]

18."כל עוד הנר דולק אפשר לתקן"!!!!כל עוד אתם חיים אתם יכולים לתקן דברים!

20. אל תידחו למחר את מה שאפר לעשות היום!

21.קל להגיד..נכון...אבל גם קל לבצע אם באמת תירצו! בהתחלה יהיה קשה....אף אחד לא אומר שלא..אבל זה יעבור מהר מאוד!רק אל תוותרו.

23.צריך להיתמודד!!לא ליברוח!

24.אם אתם נכשלים..אל תיהיו מדוכאים...כי לפחות אתם יודעים שאתה לא יודעים!! שזו התקדמות! "שבע נפל צדיק וקם"-אני יפול! ואני אקום! אבל לפחות אני יודעת שנפלתי..ואני לא חייה באשליות![לא דווקא נפילה פיזית]היום אתם לא יודעים שאתם לא יודעים!

תחשבו על זה!

25. תתעוררו! אנשים מתעוררים רק כשהם מקבלים "מכה"..תתעוררו לפני...זה יהיה הרבה יותר טוב.

 

ומשפט שחובה לציין פה..=>

חייב האדם לברך על ה"רע" כשם שמברך על הטוב!

למה?...

כיוון שה-כ-ל לטובה! גם אם לא רואים את זה באותו רגע...או איפלו לא באותה שנה....אבל הכל לטובה=]!

 

טוב...דיי חפרתי לדעתי....

אבל זה רק כדי לנסות להעיר אותכם.ולעזור לכם...=]

 

 

בכל מיקרה...

תחשבו על זה=]

 

שבת שלום!D=

נכתב על ידי , 7/5/2009 20:50  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה




670
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLee2131 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lee2131 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)