לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כפתורים וכל מה שעוזר


הבלוג עוסק בעיקר בכפתורים אבל אני מכינה לכם גם עזרים לבלוג ועיצובים להורדה. =]

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

סוגרת את הבלוג...


אוקיי, אז ככה.

החלטתי לסגור את הבלוג.

אין לי זמן, אין לי חשק...

מפציצים אותי בלימודים עכשיו ועד שיש לי זמן אני לא נכנסת הנה ולא מכינה כפתורים בכלל...

יש מצב שאני אחזור עוד כמה זמן, אבל בינתיים הבלוג לא יתעדכן.

אני לא אמחוק את הדברים פה - כי אני רוצה שתהנו מהם. =]

בייי ביי,

נוריאל.

 

נכתב על ידי , 22/12/2007 01:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבלוג לעידוד בלוגים ב-20/1/2008 22:14
 



סליחה על חוסר העדכונים + כפתורי משפטים מסרטים [בעיקר שודדי הקאריביים].


אני מצטערת על חוסר העדכונים. אפילו אין לי תירוץ, כי אני על המחשב דיי הרבה. (שביתה מחורבנת.)

היום יהיו כפתורי משפטים מסרטים!! אם יש לכם משפטים באנגלית מסרטים, שאתם רוצים שאהפוך לכפתור - תכתבו אותם בתגובות ואני אכין!! אה, ותגידו מאיזה סרט הם - כדי שאוכל לכתוב. ^^

יש פה בעיקר משודדי הקאריביים. ^^

תהנו!

 

מהארי פוטר-


 

 

משודדי הקאריביים-

 

  

  

  

 

נכתב על ידי , 10/12/2007 18:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Teenager. ב-19/4/2008 09:16
 





3,545
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לN_Y_S_R אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על N_Y_S_R ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)