לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

+ Never Far Behind.


Once in a lifetime, Means there is no second chance

Avatarכינוי:  - 0PTiMiSTiC KiM +

בת: 16

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

HABITS


אז נסעת לראות עולם, נסעת רחוק ממני כמה שאפשר
השארת אותי עם כל הדברים שלנו, הרגשות, המחשבות, התוכניות, האהבה.
השארת אותי עם כל מה שהיינו עושים בכל יום, בכל שעה, עם הבגדים, הריחות, כל ההרגלים
השארת אותי לבד.
אתה אומר שאין לך אפילו את הזמן לחשוב על הבית, אני חלק מהבית שלך.
זה מכוער להגיד, זה אפילו נוראי, בהתחשב בעובדה שענית את זה כתשובה למה שרשמתי לך;
"רק שתדע שאני עדיין שלך."
אז הנה אני, מתוודה, נאבקת עם עצמי במיטה, בעיניים אדומות, נפוחות,
עברו כמעט שלושה חודשים, אבל מי סופר את הימים...
לא נשמע לי הגיוני להמשיך לחיות במקום שלא מרגיש כמו הבית.
מפחיד אותי להבין שהבית שלי הוא אתה, ולאן שלא תלך, הבית שלי איתך, כך גם הלב שלי..
למה זה ממשיך להיות ככה?
למה אתה פשוט לא הולך, כמו השאר...
למה אתה ממשיך להיות הבית שלי, המאהב, המשפחה, החבר הכי טוב...
איש הסוד שלי, הגבר שלי, שיודע לקרוא אותי?
איך העזת להשאיר אותי ככה
עם כל ההרגלים שלנו,
עם כל הדברים, הרגשות, המחשבות, התכניות,
האהבה.
השארת את הכל,
לקחת תיק, והלכת.
נכתב על ידי - 0PTiMiSTiC KiM + , 21/2/2015 22:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



40,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- 0PTiMiSTiC KiM + אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - 0PTiMiSTiC KiM + ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)