לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנסים ומילים ושאר ירקות


בחורה שמסוכמת בכמה מילים..הממ. There's the moon asking to stay Long enough for the clouds to fly me away (ג'ף באקלי)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

its only when i lose myself


then I find myself

Depeche mode

 

קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף.

קריעת ים סוף, עפ"י הרב שטיינזלץ, מראה לנו את הפער בין היבשה- היומיום, הגלוי, מה שאנחנו רואים כל הזמן, מה שמעל פני השטח, לבין הים- מה שנמצא מתחת לפני השטח, הרגשות העמוקים יותר, המחשבות העמוקות יותר, יש היאמרו הלא מודע.

וגם שם, בדייט כזה או אחר, יש את מה שאתה ואני אומרים, את השאלות שלך ואת התשובות שלי וההפך, את האסוסיאציות, הזרימה של השיחה והאם השתיקות רועשות מדי. וגם שם- יש את המתחת לפני השטח, את ההרגשה של- זה לא מה שמחפשים/זה לא מוצא חן בעיני/אני מחפש משהו אחר/נעים לי וכו'.

והרבה פעמים, אנחנו לא נותנים צ'אנס בשביל לא להיפגע. והרבה פעמים אנחנו סומכים על עצמנו- שאנחנו- מכירים טוב יותר מכולם את היבשה והים שבנו. בעוד שלמעשה, את קריעת ים הסוף הפרטית שלנו, עדיין לא צלחנו. עדיין לא הגענו לחיבור השורשי ביותר- אנחנו נוטים לחפש אותו אצל האדם האחר, ולחפש את עצמנו בו.

וזה קשה- קריעת הים סוף הפרטית, קשה לפחות כקריעת הים סוף הכללית, הראשונית. האם אנחנו צריכים לנצח לחבוט ולהיחבט, לדקור ולהידקר, לשתוק ולקבל בהבנה כמו גדולים, או שפשוט אנחנו צריכים לחשוב, שגם זו-הפרידה הקטנה הזו , יש בה חלק במסע הארוך אל עבר קריעת ים סוף הפרטית שלי.

 

 

אפרת.

נכתב על ידי , 12/4/2009 01:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I Go, in circles...


הדף חלק ונקי, לפני שאני מתחילה להכתים אותו במילים.

מוזר, כמה זמן לא כתבתי כאן.. אני מסתכלת על התאריך האחרון וזה מאי שם בנובמבר.. כנראה שill be gone from novermber ולא עד.

לאחרונה מאגר המילים של אנשים מסביבי נדמה ובלתי נדלה, ושלי קטן ומצומצם ורוב הזמן אפילו אין לי חשק לדבר, מילים של אחרים לפעמים כן מספיקות לי.

 

tearing in my heart when the world falls apart
and it's almost too hard
tearing in my soul and you help make me whole
when it's all said and done

sunny day real estate

נכתב על ידי , 2/4/2009 11:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 37




1,292
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNova so אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nova so ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)