לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק עוד סיפור אחד ודי


- הערה : לא כל הכתוב כאן קרה באמת. חלק דמיוני אבל לפעמים שואף השראה מהחיים האמיתיים -


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2009

מבט לשמיים


 

 

התעוררתי כשמבטי לשמיים.

השלג נכנס לי לנעליים.

רציתי לקום מהשמיכה הלבנה אך ידיי לא פעלו ולא משכו אותי למעלה.

לא יכולתי לקום, או שאולי לא רציתי..

ענן כסירה בשמיים. לא ראיתי ענן זה כבר 14 שנה.

זה נתן לי תקוה משום מה.

משום מה, חשבתי למה.

יד נשלחה לעברי ועזרה לי לקום.

איני רוצה לבזבז זמן על הבלים.

כך אותי איתך לשמיים מלאי עננים.

נכתב על ידי , 16/5/2009 14:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 33

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדוברת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדוברת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)