לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i <3 u


תרגום חופשי: אני אוהבת אותכם (:

Avatarכינוי:  סטפי=]]

בת: 30

ICQ: 417848280 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

ללא כותרת..(נגמרו הרעיונות:-P)


בקשר לתגובות הקודמות אני יודעת שלא רואים כלום ...זה הרעיון!!

לעצבן אותכם חחח סתם פשוט אין לי כוח להחליף..:-)

בקיצור מרגישה מצוין ;-)

וווואין לי מה לכתוב ..אה כה עכשיו אכלתי ארוחה טעימה ביותר :-P

דג ונודלב ולקינוח ג'לי מאנגליההה

חי חי חי:)

אהה ואני צריכה לחזור לעדי אופסס

טוב זזתי להתקשר לעדייי

בעייק:-*

נכתב על ידי סטפי=]] , 19/10/2007 20:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ריימונד. ב-7/12/2007 19:16
 



עיצוב חדש!!!!!!


במצב רוח שמח..:)

 

אחח בימים האחרונים אני פשוט מאושרת מתמיד..D:

אני כול הזמן חושבת על מישהו אטרקטיבי ביותר(עדי תבין):-P

ו..יש לי חשק..לעלות תמונותתת::::))))))))))

אבללל אין לי כוח...:)))))

חחח תהנו מהעיצוב החדששש

ואיך שחכתי דבר כזה  ....

ש=ב=י=ת=ה

נכתב על ידי סטפי=]] , 11/10/2007 22:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~חסה~ ב-22/10/2007 18:02
 





755
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטפי=]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטפי=]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)