לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה את חייה בלי להפריע


כאן אני אתאר את חיי היום יום ואת מה שעובר עלי לא ממש בעילום שם XD תכנסו מה רע? =P

Avatarכינוי:  חמודה וזה הכל =)

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

פאק, אני לא מאמינה שאני חוזרת לזה!


הייתי בטוחה שזהו נפטרתי מהבלוג אני אפסיק לעדכן!
אבל זה לא קרה..

משהו לא בסדר בי? למה כולם מתרחקים ממני? לא דיברתי עם החברה הכי טובה שלי כבר חודש.. ושאני מנסה להפגש היא מסננת ולא עונה לי לסמסמים! אולי היא מנסה להתנתק? אז למה היא פשוט לא אומרת לי? למה היא צריכה לסנן ולא להגיד כלום.. אבל לא נראה לי שהיא מנסה להתנתק ממני.. אחרת מי יש לה? בטוח ב1 בספטמבר הכל יהיה רגיל, אחרת עם מי היא תהיה בבית ספר, זה די מעצבן להיות בררת מחדל... ולמה כולם עסוקים בזמן האחרון?! דווקא שאני הכי צריכה אותם.. לכולם פתאום נהיו עיסוקים אחרים, כנראה יותר שווים ממני.. אבל אני פה לבד, ודי משעמם לי.. ואני רוצה את החברים שלי בחזרה, חלק מהחופש הזה היה מדהים! לעבוד, להדריך ילדים זה היה פשוט הכי כיף בעולם.. ואז זה נגמר ונשארתי לבד משועממת בלי חברים לקבוע איתם, כי הם לא סיימו לעבוד ודווקא להם לא כל כך משעמם ואין כל כך זמן פנוי, בא לי שהכל יחזור להיות כמו פעם להיות בסנטר מהבוקר עד הערב.. ללכת בערבים לסרט, לקפה ללא יודעת מה.. רק לא להיות בבית כל הזמן כמה אפשר?! אז הייתי 5 ימים בחופש מעפנה עם משפחה מעצבן שאפילו לא רציתי לצאת אבל מי מקשיב לי? אני די מסתמכת על הילדים החדשים בכיתה אני מקווה שהם יהיו נחמדים כי לישנים אין כל כך זמן אלי, תחביבים לא מצאתי משו מעניין דווקא יש לי כיוון אם זה יצליח אולי יהיה לי סוף סוף עמוס כמו פעם מ4 עד 6 כל יום בלי זמן פנוי..  אז זהו מחר נגמר החופש.. ומה השגתי מהחופש? עבודה כיפיית במיוחד שבה הכרתי אנשים מדהימים שכמובן על קשר לא כל כך הצלחנו לשמור, חברים שהתגלו כמעצבנים עם יותר מדי עיסוקים ועבודה במתמטיקה לא גמורה יאי לי

נכתב על ידי חמודה וזה הכל =) , 30/8/2008 20:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,761
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחמודה וזה הכל =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חמודה וזה הכל =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)