לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים עפ"י דנה(:


"..אנחנו זן נדיר, ציפור משונה, החלומות באוויר, הראש באדמה.."

Avatarכינוי: 

בת: 34

ICQ: 334355052 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פוסט מלא בערבובית רגשות...


קודם כל היי...

לא עדכנתי מלא זמן וזו הייתה טעות פשוט אפעם אין לי כוח ממש להתחיל לכתוב אבל שאני מתחילה זה זורם בכיף..

 

אוקיי הייתה אזכרה לא מזמן לסבתא שלי כבר 14 שנים שהיא לא פה.. אז לפי מה שאתם מבינים לא ממש הכרתי אותה כי אני רק בת 17 ו9 חודשים..

אז עשינו לה אזכרה בני דודים שלי באו מפרדס חנה וגם הדודים מניר ישראל..

אח"כ כולם באו אליינו הביתה והיה סביר..

כרגיל כמו כל מפגש משפחתי עם הניר ישראלים גרם לי עצבים קלים והייתי עצבנית.. אבל לא נורא זה מהר מאוד עבר..

 

כמה זמן אח"כ אינה ומיקי חבר שלה באו לארץ..בהתחלה קצת התבאסתי שהם לא באים ישר לפה אבל אז כבר התרגלתי לעובדה...

בזמן שהם בקריות ואני לא יודעת מתי הם מתכננים לבוא אני מתכננת תוכניות.. ומזמינה כרטיסים לניצניםםם

טוב הזמנתי גם להם להופעה של יום חמישי מכוון שזה יום ממש מיוחד בניצנים כי יש בו הופעת זריחה.. בסוף לא משנה הם לא רצו לבוא אז הלכתי עם החברים שלי בלעדיהם לא נורא..

בניצנים היה ממש כיף זה התחיל מהופעה של אביב גפן שפתחה את "כפר המוזיקה"..

ולמחרת משינה ולמחרת עברי לידר סינרגיה רן דנקר ועילי בוטנר והיה פשוט מדהיםם ביום הזה שהיה עברי וסנרגיה נועם קיבל מאחד הגיטרטיסטים של שוטי הנבואה כרטיס ירוק מכוון שהוא חבר נורא טוב של רונן אח של נועם (סיפור מסובך) נכנסנו ושיגענו את השומרים.. נכנסתי ופגשתי את רון הופמן הסולם של סינרגיה את רועי גפן גמהוא סולן של סינרגיה ואז את רן דנקר ועילי ואת עברי פגשתי למילה וחצי בקיצור היה יום מדהיםםם

אחרי יום חמישי הייתה הפסקה של יומיים בגלל שישיבת אז בסדר בשבת הזאת חני יצאה הביתה והיה פשוט כיףף למרות כל העייפות יצאנו והיינו ביחד איך אני מתגעגעת אליה במשך כל השבוע הזה..

כל ההופעות כל הניצנים הזה הכל בלי חנייייי :-(

טוב נחזור ליום ראשון ביום ראשון שוב היו הופעות אבל לא היה לי כוח ללכת וגם נתקעתי בלי כסף אז פשוט נשארתי לעזור לאמא של חני..ופה אני רוצה להגיד אורי אני מצטערת שלא הלכנו...

ואז יום שני וביום שני היה צביקה פיק בעעע אז גם לא קנינו כרטיסים ויום שלישי היום האחרון של הכפרר

מוש בן ארי וכנסיית השכל שהפסדתי כי היו לי מסעות כומתה להגיע לניצנים..

הגענו אני נועם ונועם (כןכן דאבל נועם) לניצנים היישר להופעה של מוש וחיכינו קצת עד שהוא עלה וכולם עלו ראינו את רונן אמרנו שלום לקחנו קולות החוצה ושתינו בכיף שלנו חח מחכים למוזיקה שתתחיל להזיז אנרגיות..

אחרי ההופעה אני נכנסתי דיברתי קצת עם רונן ברק שהוא המתופף של מוש ואח של נועם ברק.

טוב ההופעה נגמרה עשינו סיבוב פרידה מהכפר קנינו אוכל ופגשנו את המשציםםםםם שכ"כ התגעגעתי אליהםםםם

היינו בים קצת עשינו הרבה פוזות למצלמה 0אם אני יצילח להעלות אני יעלה..)

ושוב סיבוב דוכנים קניתי לי ולחני זוג עגילים שהוא לא כ"כ זוג לכל אחת קניתי סמיילי אחד וחיפושית אחת בצבע כתום..

 

אה ואיפשהו כאן באמצע נראה לי יום שני הייתי בת"א ביום כיף עם אינה ומיקי היה ממש כיףףףףףףף

קניתי שטיח לחדר קניתי מכנס דייגים כתום קניתי ספר והיה ממש כיףףףףףףףףףף

אכלנו ארוחת ערב במקס ברנר שזו מסעדה שיש בה רק שוקולד היה ממש מתוק חחחח

 

טוב זהו תם לו שבוע מדהים ועמוס בחוויות מעייפות אומנם אבל שבוע מרתק וכייפי כן ירבו שבועות כאלה.!!!

 

זהו אני הולכת להתארגן כי אני הולכת לקפולסקי עם חני...נדבר ביי ביי

 

נכתב על ידי , 17/8/2007 10:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



400

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנה חמודנה(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנה חמודנה(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)