לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנו של בן אדם עם רגשות


כותב שירים וגם מלחין אותם... לא מפרסם אותם לא אבל אולי אני יפרסם אותם פה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

אני צריך יום לעצמי


יום השבת הזה זה היום שלי עם עצמי..

אני לוקח את האופניים ואני ירכב ללאן שהוא שאף אחד לא ימצא אותי

תודה לכל מי שהגיב למטע זה ממש עוזר לי...

נכתב על ידי , 3/12/2007 21:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חודש חדש שרק מתחיל ואני כבר רוצה שיגמר...


לא יודע.. הכל דפוק.. כךום לא בסדר.. אני כבר מבולבל כולי מכל דבר השביתה הזאתי מתחילה להציק לי... החברים שלי כבר מתחלים להציק לי.... הידידות הכי טובות שלי מהיישוב מתחילות טיפה להציק לי.. די כבר עם זה.. תנו לי לצאת מהיישוב הזה כבר אני מתפגר פה...  אוף...

מישהו אמר לי שאם תיהיה לי חברה אז אני ירגיש יותר טוב והכל יסתדר... אבל לדעתי הכל אשליה.... לדעתי כלום לא יסתדר.. חוץ מיזה שלא יכולה להיות לי חברה עכשיו כי אני לא אוהב אף אחת... אז זה דפוק לגמרי...

אני רוצה חברה אבל אני לא אוהב אף אחת..

אולי אני צריך יזיזה? לא לא ניראה לי...

 

טוב הלכתי לנסות לישון... כי מחר אולי יש לי ביצפר.. לילה טוב..

 

נכתב על ידי , 2/12/2007 23:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 33

MSN: 




1,786
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבן אדם רגיש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בן אדם רגיש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)