לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

these places and these faces are getting old


"מוקדם מאוד בחיי היה זה מאוחר מדי. בגיל שמונה-עשרה כבר היה מאוחר מדי. ההזדקנות היתה ברוטלית... היא פשתה על תווי-פניי, לאט לאט... קווי-המתאר דומים לכפי שהיו, אך נראה שהוא עצמו הרוס. פנים הרוסות יש לי"

Avatarכינוי:  שושנת הרוחות

בת: 34



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2009

עיניין של זמן.


רק סבלנות זה מה שחסר לי, זה רק עיניין של זמן הם טוענים.

אני כבר עברתי את המאה יום ביחידה. מאה יום של בטלה.

תשובות רחוקות מלהינתן ונדמה שהכל תקוע בינתיים.

למה זה לא מפתיע אותי שאני המקרה יוצא הדופן?

ששוב אני זו שמשלמת את מחיר על עוונות שלא אני ביצעתי?

ככה זה שיש לך אבא מפוקפק שהסתבך עם השב"כ.

למה שום דבר לא יכול ללכת חלק? כמו אצל רוב האנשים.

דח"ש לא מוגבל בזמן בפתח, אני מתכוננת לחזור לאזרחות.

-

כמה שעות אחרי בבוקר:

קיבלתי סיווג בטחוני

אולי דברים מסתדרים איכשהו, בסופו של דבר.

אני מאושרת, מאושרת להתחיל דרך חדשה סופסוף.

ושוב ספק תקווה ספק אשליה שהכל יהיה בסדר.

עכשיו רק נשאר לחכות ולראות.

נכתב על ידי שושנת הרוחות , 10/2/2009 00:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,462
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושנת הרוחות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושנת הרוחות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)