לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

these places and these faces are getting old


"מוקדם מאוד בחיי היה זה מאוחר מדי. בגיל שמונה-עשרה כבר היה מאוחר מדי. ההזדקנות היתה ברוטלית... היא פשתה על תווי-פניי, לאט לאט... קווי-המתאר דומים לכפי שהיו, אך נראה שהוא עצמו הרוס. פנים הרוסות יש לי"

Avatarכינוי:  שושנת הרוחות

בת: 34



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

בגלגול הקודם.


יום בא ויום הולך.

בוקר. צהריים. ערב.

איך שהזמן טס בתוך רקיע שומם.

 

לא סופרת את הימים, כי אין טעם.

 ויומולדת תשע עשרה ממהר לבוא כמו סופה,

מביא איתו רוח גדולה גשם של תשומת לב שנמשך מספר ימים ונמוג.

אני נשארת עם ההריסות של הפצצה שהנחתתי יומיים קודם לכן.

הערה אחת לא במקום ואני חוזרת במחיאת כף אחת לתוך חיי הישנים.

 

משאלות מתגשמות?

פחות או יותר. טוב יותר פחות מיותר. את מרגישה את הכאב מבפנים.

והוא? הוא חושב שזה הכי טוב. טוב גם זה לא בדיוק. רק בערך.

את רוצה לשנות. הכי טובה מכולם את אומרת. בפנים מעוקמות נענה לבקשתך.

ושניכם יוצאים מופסדים. רק שאת עם פנים קצת יותר רטובות.

 

 

החיים הקודמים שהיו לי לא היו טובים יותר, אני גם לא חושבת שמעניינים יותר.

אבל משהו מבפנים קם כל יום בבוקר ומתגעגע , מחפש אותם לפעמים.

אולי הם שם אם אחפש אותם טוב.לא הם מתו ממזמן

 ורק הגוויה הרקובה שלהם מגיחה לפעמים.

 

 

השינוי דרסטי כל כך.ואני מנסה להתרגל.

עוד מבט אחד בשעון, עוד שעה עברה ואני גולשת כבר לשעות הלילה.

יש לי מערבולת של רגשות ותחושות שאני לא יודעת כיצד לבטא

משהו תמיד מתפקשש שם, הרגשה כזאת של באג במערכת.

אולי זאת המערכת. אולי זו אני.

 

נכתב על ידי שושנת הרוחות , 21/1/2009 14:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,462
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושנת הרוחות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושנת הרוחות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)