לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

לכל מי שפגעתי בו...


אני כל כך לא מצטער

מצדי, מותו.

אני עומד מאחורי המילים שלי.

אני לא כמו הערסים והקתולים. אני לא מתחבא פתאום מאחורי דת ואומר לעצמי "הו כן, רצחתי מישהו אבל הנה אני מבקש סליחה אז הכל בסדר".

לא שרצחתי מישהו אבל אם פגעתי במישהו, ככל הנראה הוא דרש את זה.

מזמן אני לא אל נקמן ונוטר טינה. אני יותר מדי מאוהב בשביל זה, אבל אם מישהו הרגיז אותי מספיק כדי שאני אכסח לו את הצורה במילים היותר חדות מקורס הקצונה "להב", שיהנה לו בנפילה חמודה לתוך בור ביוב מלא נפט וקקי.

אז אני גם אזרוק גפרור. ואם הוא יישאר חי אני לא אעשה לו המתת חסד.

כי נו, זה מנוגד לדת.

 

אתמול נפגשתי עם בויפרנד וחברה שלו.

כשנפרדנו שניהם אמרו לי "צום קל וגמר חתימה טובה" כשהם מתפוצצים מצחוק.

למה, כי אני אתיאיסט?

מה מצחיק בזה?

מצחיק זה לראות אותכם מתים מרעב כשאני יושב מול מאוורר ומנשנש לי איזה חזיר על האש בזמן שאני צופה בעוד הופעה של קתי גריפין.

סתם.

אני לא אוכל בשר.

ואני גם צם.

ולא אכפת לי מה בויפרנד אומר. כיפור זה כן חג שהומצא לפני אלפי שנים רק כדי לשמור על הגזרה שלי.

 

אבל בכיפור הזה אני מתכוון להספיק הרבה.

סוף סוף המציאות תאלץ אותי לשבת מול האוגדים שלי לקצונה, וגם ללמוד אותם. מזמן לא נגעתי בהם. או עשיתי ספורט.

באסה. זה כמעט לבוא ולבעוט בקצונה הרחק מהחיים שלי.

איזה מזל שיש יום שאפשר לכפר בו על הדברים שלא עשיתי, כמו למשל הלימודים.

 

הצבא עשה לי טובה ואמר לי שאני לא צריך להיות זמין בכיפור, מה שאומר שאי אפשר להקפיץ אותי.

תודה. כי פשוט התרגלתי כבר שמקפיצים אותי ב11 וחצי בלילה כי הטירונים פוצצו משהו שהם לא אמורים.

אוף, טירונים.

 

הייתי אמור לכתוב פוסט על השינה אצל ארס אבל הוא עדיין לא העביר לי רשימה של דברים שאני אמור לכתוב עליהם, וכמובן שהזיכרון שלי לא נותן לי להיזכר מה הם.

לכן,

אמלא את שאלון השרביט שהעביר אלי פילבוקס.

 

השאלות של פרונת -התשובות שלי

 

 

ניתן לכם צ`פלין  (בלון GOOD YEAR ) עם האפשרות לכתוב מה שאתם רוצים על השלט, מה תרשמו?

 

ישמרני סנטה, אני מתגעגע לגרבר פירות.

 

 

מה מושך את מבטך בבתים של אחרים?

השירותים. אם יש מקום לעשות סקס או לא, באילו תנוחות, אם יש מקום למס' אנשים לאקט וכו'. אתם יודעים, דברים אלמנטאריים.

 

 

בתנאי שיש לך דרכון בתוקף, נותנים לך ממשרד החוץ (מקור מהימן) מתנה, לנסוע לנופש היכן שתרצה, רק שיש לך רבע שעה לארוז ותיק בגודל A4, מה יהיה בתיק?

תחתונים, סכין, מצלמה, משחת צחצוח- המושפעות מצה"ל.

 

מכינים סרט על חייך ואת הפסקול את/ה מוזמנ/ת להרכיב, מה שיר הפתיחה של הסרט, שיר הסיום, שיר סצינה רומנטית, ושיר סצינה משעשעת?

 

שיר פתיחה

 

E.S. Posthumus - Pompeii 

 

שיר סיום-

 

 E.S. Posthumus - Ebla 

 

 

שיר סצנה רומנטית-

 

Avril Lavigne - Innocence

 

שיר סצנה משעשעת-

 

הבית של פיסטוק – אילנית.

 

איזה מהדברים הבאים השאלת למישהו זר, ועל מה הצטערת שעשית את זה?, עט, טלפון נייד, נייר טואלט, עיתון.

 

נייר טואלט. מתברר שגם הייתי זקוק לו.

 

וכעת אני בוחר להעביר את השרביט ל  Glenys , Emotional Landslide, Sodium Hydroxide , HooperX

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 8/10/2008 15:50   בקטגוריות אושר, אי שפיות, אני והוא, אתאיזם, ביסקסואלים, גאווה, גייז, גזענות, דעות קדומות, הומור, הרהורים, סנטה, מי לאב, סרקזם, צחוקים, ציניות, שנינות שכזאת, שירים, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, ביקורת, שחרור קיטור, צבא  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,451
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)