לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

אותו תצלום ישן עם סיפור נושן


בעקבות שיחה עם סודיום ישבתי לי עכשיו על המחשב ותרתי אחר תמונות שלי.

מצאתי כאלו במעמקי המחשב, הרי ידוע לכולם שאני לא מצטלם.

הן היו ישנות. הן היו מלפני שנה וחצי שנתיים.

הייתי שמן. נראתי נורא.

אני עדיין נראה נורא.

לא פלא שאני לא רוצה שיצלמו אותי.

לא פלא שאין לי כמעט תמונות עם בויפרנד, אם בכלל.

אני זוועה.

ישמרני סנטה יש לי בחילה.

 

אני בטוח שאנשים יגידו שזה מטופש כי אני כבר לא נראה כך. אני נראה טוב יותר, כי אני רזה.

אבל זה לא משנה.

כי זה עדיין אני.

אותו יצור.

המון השתנה, המון. בכל זאת, שנתיים.

אבל עדיין,

אולי הייתי צריך להמשיך להסתתר מאחורי הפרגוד ולעולם לא לצאת החוצה.

יש לי קצת ביטחון עצמי. ובשביל מה?

הרי זה לא שאני גבוהה יותר או משהו כזה, פשוט רזיתי.

 

מזמן לא חשתי כזה פרץ של סלידה כלפי עצמי. אני שונא את עצמי, כמעט ושכחתי את זה.

אני חייב להפסיק לאכול. זה ממש לא פיתרון, להמשיך והלתקיים. כאילו זה גם עוזר במשהו.

כמעט והכל סתמי.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 26/10/2008 00:05   בקטגוריות אומללות, אופי אינו משתנה, אי שפיות, אני והוא, בולמיה, אנורקסיה, ביסקסואלים, בעיות אכילה., גאווה, גייז, דיכאון, דעות קדומות, הפרעות אכילה, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, טיפשות האדם, להיות אני, מחשבות, נטיות התאבדותיות, עצבות, פילוסופי, רגשות, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)