לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

התרגשות של הומואים


הייתי היום בטקס סיום קורס מ"כים של אחותי.

נסעתי בבוקר כשתכננתי לסעוד צהרים עם ידידה ולאחר מכן לגשת לשלישות על מנת לטפל בפרופיל המקצועי שלי.

כשפגשתי את ידידתי ישבתי אתה מחוץ למשרדה וצפינו בחיילים הבאים ושבים מן הכיתה שהייתה מולנו כאשר מדי פעם אחד מהם ניגש למכונת הפחיות וקונה קולה.

אהבתי לצפות בכך מאחר והם תמיד היום פותחים ישירות את הפחית, ללא התחשבות בגזים ובנפילה שהרגע הפחית עשתה, והיא כמובן שהייתה משפריצה עליהם.

אינספור נגדים בכירים וקצינות שדה.

זה פשוט מצחיק, במיוחד כאשר הם היו על מדי הא' שלהם והם הוכתמו.

לאחר ישיבה קצרה הרמנו את עצמנו והלכנו לחדר האוכל. כבר כמעט ושכחתי שקיימת טכנולוגיה כזו.

העברתי את החוגר וקיבלתי את כרטיס האוכל שלי.

ואיזה אוכל, לעזאזל. מזל שאני מוצב בטיזיפלוך כי שם אני עוד יכול איכשהו לסדר לי דיאטה בלי להתאמץ יותר מדי. אבל אם הייתי משרת שם, איפה שיש קייטרינג זו הייתה בעיה.

לאחר הארוחה תפסנו כמה פקודים של אותה ידידה ואמרנו להם לנקות מחוץ למשרד. אבל אותן בנות די חדשות בצה"ל והן לא מבינות מה זה נקי של צה"ל.

הסברתי להן.

"תטביעו את המדרכה." כי רטוב = נקי.

כשסיימתי להשתעשע אתן התחלתי לשמוע את רס"ר הבסיס צווח לתוך המיקרופון שברחבה, שהייתה די רחוקה האמת, "קדימה- צעד! קדימה- צעד! קדימה- צעד!", חזרות לתס"חים (תרגילי סדר חמושים) של הטקס.

יותר מדי פעמים לפי דעתי. כלומר, בשם סנטה הם הולכים להיות דור העתיד. יותר מכך, הם הולכים לפקד על דור העתיד.

למה לעזאזל צריך לחזור על פקודה מספר פעמים?

וזה נמשך. עם המוזיקה והשאר. זוועה. טמטם לי את המח.

כשנמאס לי מזה קמתי והלכתי למשרדי השלישות. גם שם צה"ל פעל היטב והחיילים התחילו לשלוח אותי ממשרד למשרד ולהעביר אחריות ממקום למקום. בסופו של דבר אמרו לי שאני צריך ללכת ליחידה שלי ודרך שלישות היחידה לפנות אליהם. למרות שכבר עשיתי את והם ניסו לפנות אבל לא ענו עליהם.

זה מעצבן.

זה אומר שכרגע צה"ל חושב שאני מוסמך לטפל בטנקים שאבא שלי נהג בהם. למה נראה להם? אני לא עד כדי כך זקן!

 

הטקס עצמו היה משעמם, ככל טקס של צה"ל. צוחקים על הנביחות של הרס"ר, ובאמת שהוא נשמע כנביחה, אבל זהו בערך.

עד אשר התס"חים החלו. זה היה יפה, עם חוליית הדגל והכל.

אולי זה ישמע מטופש אבל אני באמת התרגשתי. אני גם כמעט ובכיתי. זה היה כל כך יפה.

ועכשיו כשאני כותב את זה, אני מרגיש רכרוכי אבל לא אכפת לי כי זה היה ממש מרהיב.

זה הזכיר לי את ההשבעה שלי בטירונות, ולא אכפת לי מה יחשבו, אני כן התרגשתי בה.

יש משהו בטקסים האלו של צה"ל.

טוב, כל טקס שלא כולל רק נאומים.

 

אבל חי זקנו של מרלין איך אני אצליח לעשות תס"חים כיאות? ואני אהיה חייב, בטקס סיום הקצונה.

כלומר אני מעריך שאני אובר אתרגש ואני אתחיל לייבב לי.

אוי מיי פאג, איימ סו גיי.

 

מחר צבא, איכ.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 26/10/2008 21:41   בקטגוריות אושר, ביסקסואלים, גאווה, גזענות, גייז, הומור, הרהורים, הפרעות אכילה, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, מחשבות, נאיביות, נטיות מיניות, סנטה, מי לאב, סרקזם, צחוקים, ציטוטים, רגשות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור, צבא  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)