לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

טפטופי דמים.


יש בי פצעים שאני יוצר.

לוקח את ציפורניי ושורט את עצמי עד זוב דם.

וכשהדם יורד, אני כמעט ולא מסוגל לסבול את זה. לראות, להרגיש, להריח.

אני נתקף בחילה, אני חייב להסתיר.

ושנייה לפני סיום ההגלדה אני שוב שורט.

שוב פוצע ומדמם.

 

אני משייף את הציפורניים, אני מעלים אותן כדי לא להיפצע.

 ובכל זאת, כדרך הטבע, הן גדלות.

ובכל זאת, כדרך טבעי, אני נפצע.

ובכל זאת, כדרך הביולוגיה, אני מדמם כשגופי נקרע.

ואני מוריד את ידי ומרגיש את הזליגה האדומה והחמה.

אני מרים אל אפי ומריח את ניחוח הפלזמה, כמעט ויכול לטעום את הברזל.

ובחילה.

מרחיק את ידי משם,

מספיק לנבור בעצמי.

 

וחוזר, כשאני לא שם לב. כמנגנון אוטומטי.

ואני לא מבין למה,

הרי,

אני בכלל לא אוהב דם.

אבל אני אוהב לשרוט. אני אוהב לנבור, אני אוהב לחתוך.

והדם זורם בפלגים מתוכי אל אוויר העולם.

התנגשות הטסיות עם החמצן מקשה אותן, וזה מביא רק עוד אושר.

עוד קרישה שאפשר למשש, לשחק ולקרוע מגופי.

 

והפצע לא מגליד,

הוא רק גדל.

ואני לא מחלים,

אני מדמם.

ואני לא מפסיק,

אני-

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 1/11/2008 00:45   בקטגוריות אומללות, אופי אינו משתנה, אי שפיות, אמא, מותי., אנורקסיה, אני והוא, אתאיזם, בולמיה, ביסקסואלים, בעיות אכילה., גאווה, גייז, גזענות, דיכאון, דעות קדומות, הפרעות אכילה, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, טיפשות האדם, להיות אני, מוות, מחשבות, מחשבות עמוקות, משפחה, נטיות התאבדותיות, עצבות, פחד וחרדות, רגשות, רוע, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)