לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

סוף סוף אושר צהלי.


בבת אחת ההרגשה שלי בנוגע לצבא השתנת מן הקצה אל הקצה. אחרי זמן רב מדי לטעמי פגשתי לבסוף את הקצין שיחנוך אותי לקצונה. אז אף על פי שהתנאים שלי מדרדרים אני מאושר. עכשיו אני אפסיק לתהות לעצמי אם בכוונה הצבא זונח אותי כי זה ישתנה. אני מקווה רק שאני לא אפנטז יותר מדי והמציאות תמשיך להיות אכזרית כל כך. ואם כבר מדברים על אכזריות בצהל, ניסיתי להיות נחמד לטירונים אז הכנתי תה לאותו אחד ששומר על הטנקים והלכתי להביא לו אותו תוך ידיעה שהוא קופא מקור. כשהתקרבתי אליו הוא צעק לי להזדהות, כנדרש. לאחר שעשיתי זאת הוא צעק עלי להתרחק כי אסור לו לדבר עם אנשים בזמן השמירה. יטירון מושתן ככה מתנהגים לאנשים נחמדים?! שפכתי את התה על הרצפה והלכתי משם ממורמר. הלוואי וקפאו לו הביצים. ומעכשיו אני לא נחמד לאף טירון!
נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 3/11/2008 18:43  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)