לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

כמעט ומת


מדי פעם ישנו זמן קצוב שהאדם עוצר בו ותוהה לעצמו על תכליתו, תוכניותיו וסוקר את כל תחומי חייו בכל זווית אפשרית.

אדם חזק ובעל אורח חיים בריא מחייך לעצמו וממשיך במהרה הלאה.

אדם שחצן וגאה בטוח שהכול מצוין אצלו וגם הוא, כמו הקודם, ממשיך הלאה בלי להניד עפעף.

אדם יציב וחשבן מחזיק את עצמו במצב סטטי זה על מנת באמת לסקור ולבחון כל נקודה בחייו. הוא מסמן לעצמו נקודות לשיפור ונקודות לשימור.

אדם מעורער לרוב רק מבקר את עצמו ומקשה על עצמו עוד יותר את חריפות הביקורת, מביא את עצמו כמעט למצב של כניעה עצמית.

אדם רוחני נושם עמוק בוחן, סוקר ומציין לעצמו את מסקנותיו.

 

בזמן האחרון אני חש שפרק זמן זה, שמן הטבע אמור להיות קצוב, לא מסתיים אצלי.

הוא ממשיך וממשיך.

המצב רוח שלי, ההרגשה האישית והביטחון שלי הם אלו שמשתנים. ואתם כל המסקנות וההבחנות.

אני כמעט ולא יודע להגיד את עצמי היום.

כששואלים אותי מה שלומי אני לא יכול לענות בלב שלם.

זה תלוי איפה אני נמצא פיזית בזמן השאלה.

באיזו שעה ביום.

באיזו חברה של אנשים.

 

זה נע בין אושר אולטימטיבי, כמו אתמול, לבין אימה ורגשות נחיתות וחוסר הבנה לקיומי בעולם, כמו שהיה בליל רביעי.

כמעט ובלי לשים לב הנטיות ההתאבדויות שכבר יותר משנה אין לי, חוזרות.

והכול בגלל בחור אחד שמתעלל בי סדיסטית כאילו הוא המרקיז דה סאד. אף על פי שהוא כלל לא היה מרקיז אלא רוזן.

 

הנמכת הפרופיל שלי, הרצון לא להתבלט מעבר למה שצריך, האידיאולוגיה של השארת גיליון ההתנהגות לבן ככותנה,

זה מה שחוסם ממני לשחרר את עצמי ממלכוד זה. כליאה זו שהאירוניה שבה היא היציאה הזוהרת שאומרת "קצונה" ואילו השחרור עצמו מן האבדון המהלך הזה, זה בדיוק המעשה ההפוך לכך.

 

יותר מדי פרמטרים, יותר מדי נוסחאות, יותר מדי אי וודאויות, יותר מדי רגשות, יותר מדי מעשים, יותר מדי אי עשיית מעשים,

יותר מדי.

 

ואני שם באמצע. מסתחרר מהכול מנסה להספיק הכול, לעמוד בכל הסטנדרטים, לנסות ולהיות יציב כשבעצם אני בדיוק ההפך מכך.

 

בראשון אני אשבור את המסורת שלי. בראשון אני אקיים את ההבטחה שלי.

בראשון תהיה רעידת אדמה.

אני מקווה שאשרוד.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 28/11/2008 17:21   בקטגוריות אומללות, אופי אינו משתנה, אי שפיות, ביסקסואלים, גאווה, גזענות, גייז, דיכאון, דעות קדומות, הטרדה מינית, הרהורים, ורק רציתי לחיות, זעם ותוכחה, חלום אופורי, טיפשות האדם, טראומות, יצאה מהארון, להיות אני, מוות, מחשבות, מחשבות עמוקות, נאיביות, נטיות התאבדותיות, נטיות מיניות, סיוטים, עצבות, פחד וחרדות, פילוסופי, פילוספיה, ציטוטים, קצונה, רגשות, רוע, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)