לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

ועוד קמט של גדילה בשנה


אני זוכר שבטירונות שלי, רחוקה ככל שהיא לא הייתה,

סמלת המחלקה שלנו עשתה לנו פעילות לפניה הסוף. היא פיזרה על הרצפה עותקים של עמודים מספר שאני לא זוכר את שמו וביקשה שכל אחד יבחר קטע שהוא נקשר אליו, ולאחר מכן יסביר אותו.

וחבל שאני לא זוכר את שם הספר, וחבל שאני לא זוכר במדויק את הקטע, כי זה בדיוק מה שאני מרגיש עכשיו.

 

מטרידה אותי קצת העובדה שאז כבר התחברתי אליו. כאילו לפני חצי שנה אני כבר קבעתי את גורלי בנוגע ליום ההולדת שלי.

כגודל הציפייה כך גודל האכזבה?

או שפשוט בתת מודע שלי הבאתי את עצמי למצב הזה כי אז אני ארגיש יותר בנח עם עצמי? עם העצב הזה והרגשת הקורבן המסכן.

אני לא יודע.

אני לא הכי מאושר עכשיו.

במיוחד לאור העובדה שאני השמנתי ולכבוד יום ההולדת כל החצ'קונים שלא היו לי חודשים החליטו לצאת.

ואני יודע שזה לא מפריע לבויפרנד, להפך, הוא אפילו מאושר מזה. הוא אוהב שאני אוכל. הוא אוהב אותי לא משנה אם יש לי חצ'קונים או לא. הוא אוהב אותי איך שאני בא, עצבני או לא.

אני אוהב אותו. הוא יותר מחמוד. הוא מקסים.

 

אבל לעזאזל, שילמד כבר לעשות מסאג'.

 

אולי כדאי שאני אפסיק לאכול וזהו.

 

אני חושב שפספסתי חלק גדול מהרעיון של "להתבגר".

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 13/12/2008 18:09   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אופי אינו משתנה, אושר, אי שפיות, אומללות, אנורקסיה, אני והוא, בולמיה, ביסקסואלים, בעיות אכילה., גאווה, גייז, דיכאון, דעות קדומות, הפרעות אכילה, הרהורים, זעם ותוכחה, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, יום הולדת, להיות אני, מחשבות, עצבות, רגשות, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור, צבא, פסימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)