לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

אבוד



אבוד.
אני כבר לא יודע מה נכון ומה לא נכון.
לאן אני הולך מכאן, למרות שהכל כל כך ברור.
אני לא מתהג כמו שאני צריך להתנהג,
במיוחד כלפיו. זה לא בכוונה אלא כי זה יוצא ככה.
כי אני לא יודע מה אני.
איפשהו, במהלך הדרך הזו,
איבדתי את הזהות שלי שפעם היה הדבר הכי חזק עלי אדמות.
אני לא רוצה לפגוע בו.
אני רוצה להפוך אותו למאושר.
אני לא מצליח.
זה בקול שלו.
ב80% מהשיחות האחרונות שלנו אני שומע את זה.
את אותו דבר שכל הזמן חוזר.
את האכזבה הזו.
ואני לא מצליח לבטל אותה.
כי שום דבר שאני עושה לא מספיק טוב.
 
ואם אני לא טוב,
אז למה בכלל שאני אהיה קצין?
ואם אני לא מספיק טוב ובכל זאת אני אהיה קצין,
למה בכלל להשקיע? הרי, אני לא טוב.
אז למה לבזבז את ה7 חודשים האלו.
אז מה אם עברו כבר 4.
אני לא טוב.
 
אני לא יודע היכן אני.
אני לא יודע מה לעשות.
אין לי ייעוד.
אין לי אף תוכנית.
אין לי את עצמי.
נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 29/4/2009 09:43   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אומללות, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דיכאון, להיות אני, מחשבות עמוקות, נאיביות, נטיות מיניות, עצבות, ציניות, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור, צבא, פסימי, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)