לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

בחדר המיטות


לסגור מאחורינו את הדלת ולהתפלא איך השנייה הזו הופכת לנצח.

עם הישמע נקישת הבריח,

להתנפל עליך, עוד לפני שאתה מספיק להסתובב בשלמות מולי.

לנשק אותך ולעצום את עיני.

עם המגע להפליג אל על ולהרגיש את השמש המלטפת את פני באחו ססגוני כשרוח קלה מבדרת את ריחך סביבי כמערבולת.

להתנתק ממגע פיך ואותו דמיון אשר חש כה מוחשי.

לפקוח את עיני ולראות את שלך נעוצות בשלי. חומות, אך יחד עם זאת בעלות גוון ייחודי, כזה שהופך אותן לדבר היפה ביותר עלי אדמות. אני משתקף בהן, קלושות. כשמתרכזים אפשר לצפות לתוכך, לראות את הכול. רגשותיך הבולטים ביותר. ורגשה אחת ספציפית שקשה לפספסה, אושר.

להרגיש את דחיפתך הקלה בי כשאתה מנחה אותי בצעידה לאחור.

היתקלות ונפילה למיטה, כשאתה מצחקק ואני מלא ציפייה.

שוב נשיקה, שוב חלימה. התגופפות.

לשכב עליך, על החזה. לשמוע את הלמות לבך ולהרגיש בעלייה וירידת החזה.

 

 

לעצום חזק את עיני ולפקוח.

לצפות מבעד לזגוגית האוטובוס ולהיזכר באותם הזמנים.

לשמוע מוזיקה רועשת ולא להקשיב לה. להיות אטום לה. כרקע שלא באמת קיים, שלא חודר מבעד לאוזניי.

לשבת שם כשאני מרגיש את הרטט מהמירס. להוציא אותו ותוך כדי לראות את דרגות הקצונה.

ברזלים.

ברזלים שאני לא רגיל אליהם. שייקח לי זמן להתרגל אליהם.

לנתק את השיחה ולשוב ולבהות, לחלום.

עליו.

עלינו.

על אז.

 

ישיבה קשוחה, מבט חלול, מוזיקה ריקנית.

לשוב לעבר.

אני אוהב אותו,

לא ארשה שהדברים יתקררו עד כדי קפיאה.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 28/7/2009 00:34   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אופי אינו משתנה, אושר, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דייטים, הרהורים, ורק רציתי לחיות, חלום אופורי, להיות אני, מחשבות, נאיביות, נטיות מיניות, פיתויים, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, ביקורת, אינטרנט, סיפרותי, צבא, שחרור קיטור, פסימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)