לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

חדר מראות


נסיעה מהירה.

רק שעה ורבע.

התקשרתי כ10 ד' לפני שאני יורד מן האוטובוס, בשביל להודיע שהגעתי.

לא הייתה תגובה.

ירדתי ממנו והתקשרתי שוב.

כלום.

במשך שעה וחצי ישבתי שם, מתקשר כול חמש ד' כשאנו מודע לבא לבוא.

הפלאפון כבוי, אין מענה.

ובכל זאת, המשכתי להתקשר.

לאחר שעה וחצי הלכתי בפקפוק מה לעבר תחנת האוטובוס, בחזרה הביתה.

ישבתי שם בעודי מביט בכמיהה בצג הפלאפון שלי, לשיחה ממנו.

כשהאוטובוס הגיע שוב התקשרתי, עדין כבוי.

עליתי עליו והתקשרתי במחשבה שאני יכול לרדת בתחנה הבאה ולחזור אליו ברגל.

המשיך להיות כבוי.

 

כשיצאתי מהעיר שלו הפסקתי להתקשר.

אחרי שעה וחצי נוספים הייתי בבית.

עברתי את סף דלתי,

והוא התקשר.

 

בני משפחתי שלחו בי מבטי נאצה.

עזבתי אותם בהכנות לחג. לא עזרתי.

 

אני לא יודע מה הפואנטה לפוסט הזה, מלבד לפרוק.

אני לא כועס עליו.

בחרתי שלא.

כי אין טעם.

אז הוא קבע אתי ולא שם שעון מעורר וכך יצא שבזבזתי 4.5 שעות מחיי על כלום.

לא בוכים על חלב שנשפך.

 

אבל איפה זה מותיר אותנו?

הוא רוצה שנפגש הערב, אחרי ארוחת החג.

איך? אין לי כסף לזה. כבר נסעתי אליו. זה שלא נפגשנו לא מחזיר את הכסף.

ויפה שאני הרווחתי החודש 150 שקל יותר בגלל שאני קצין,

אבל באותה הנשימה הייתי בשתי חתונות.

אני שונא את המצב הזה.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 18/9/2009 15:26   בקטגוריות אהבה שלא תגמר לעולם, אומללות, אופי אינו משתנה, אמא, מותי., אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דיכאון, הרהורים, ורק רציתי לחיות, טיפשות האדם, להיות אני, מחשבות, משפחה, עצבות, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור, צבא, פסימי, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)