לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

מחר הירוק יפציע


מחר.

מחר שוב עורי יצרב בשמש.

מחר שוב אתהה לעצמי מה יותר טוב, להפשיל שרוולים מהחום או להשאירם בשביל לא להשתזף.

מחר שוב אהיה עסוק. יותר מתמיד.

מחר שוב לא יהיה לי זמן לחשוב יותר מדי, להתעמק יותר מדי, בעצמי.

מחר שוב אלבש ירוק.

מחר שוב אשא נשק.

מחר שוב אהיה חייל.

מחר שוב אהיה קצין.

מחר שוב הזמן יעמוד מלכת כשכל העולם ימשיך במרוצתו.

 

אני רוצה שמחר יגיע.

 

זו מחלה, חופש. זה דבר מוכן. לאנשים שלא רגילים אליו, שלא חוו אותו זמן רבים.

להרבה אנשים בהרבה מסגרות זה קורה, זה קרה וזה יקרה.

אני מבניהם. אני לא רגיל שיש לי יותר משלושה ימים להספיק את כל מה שאני רוצה לפני שאני צריך לחזור למסגרת.

הפעם, בפעם הראשונה מאז גיוסי, הייתי בהדממה שלא כללה אותי במעגלי האבטחה.

קיבלתי לעצמי חופשה (כפויה, אך בכל זאת חופשה) של 10 יממות.

הפעם האחרונה שאני הייתי בחופשה שעלתה על יומיים וחצי הייתה לפני 8 חודשים.

לכן טבעי לחלוטין, שעם על ההתפתחויות האחרונות בחיי, אני לא אמצא את עצמי.

לא ידעתי מה לעשות עם עצמי וכמובן שאני רואה את החופשה הזו בתור כישלון חרוץ מאחר ולא מימשתי אפילו ממחצית הדברים שרציתי להספיק.

וזה קרה בשל האנשים שרציתי לעשות את זה אתם.

 

לא מזמן קיבלתי הזמנה לקבוצה בפייסבוק. "גם אני שוקל לעזוב את החבר שיצא לקצונה". בדיחה, אפשר להגיד שקצת זדונית אבל ללא כל צל של ספק,

היא בהחלט מצביעה על מצבי העגום.

עכשיו, יותר מתמיד, כשאני נמצא בבית, שמתי לב שכלל החברים שלי המשיכו הלאה. בלעדיי. הם עדיין זוכרים אותי במהומהם אבל זה רק זיכרון קלוש.

אני כבר לא המנהיג. אני כבר לא המרכז של העניינים. אני זה לא אותו אחד שמתאמים אתו הכל.

 

עם זאת, אני מניח שהדבר שהכי בלט בחיסרונו במהלך החופשה הזו היא מערכת יחסים.

אני מתגעגע לרעיון שלה. לקסם. לנשיקות, לחיבוקים, למגע, לחום.

וכשבשישי ישבו מסביבי רק זוגות גאים, מאושרים, מכורבלים בתוך עצמם, חשתי זאת בעוצמה צורבת.

ושוב, העבר על וצף והתגעגעתי אליו.

אל הקשר שלנו.

כי אני אוהב אותו. אבל אני צריך לתת לו מרחב כי אני לא יכול לספק לו את מה שהוא רוצה וצריך.

נפרדנו.

 

אני כבר משתוקק לחזור לשם. למדבר.

שם, הכל נשכח ונדחק למעמקי מוחי. שם אין לי זמן לחשוב על עצמי.

שם אני הופך לכלי בידי המערכת.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 5/4/2010 12:56   בקטגוריות אומללות, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דיכאון, מחשבות עמוקות, פילוסופי, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, צבא, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)