לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

מה הקטע הזה של הומואים


שהם לא נופלים עלי משמיים?

 

אני רציני.

אני אולי לא איזה פסל של דויד המלך, (אבל אין לי בעיה עם זה כי איכשהו זה גם אומר שמיכלאנג'לו, כפרה עליו, נגע, ליטף ובעיקרון חילל את כל תומתי האלמותית ולכו תדעו מה הוא עשה אתו בלילות כשהוא חש לבד והיה לו קר),

אבל גם לא הצעקה של מונק.

 

אני חביב,מדי פעם.

אני מצחיק, רוב הזמן,

אני ציני, למעט הפעמים המעטות שאיכשהו לא,

אני חסר טאקט, אבל באלגנטיות מרהיבה,

ואל נא נשכח שאני גם קצין.

סגן, כבר לא נראה צעיר משהו.

 

אני מהאנשים האלה שאלא אם כן אתה ממש בור שלא מבין אותי, אז פשוט אוהבים אותי.

כולם.

או שפשוט מנענעים את הראש מצד לצד כשמבינים שאין לי תקנה והאופציה לשנות אותי לא קיימת. כמו עם המג"ד שלי. הוא פשוט זורם אתי.

 

ובאמת שאני משקיע במערכות יחסים.

אז...

מה?

איפה כולם?

אני יודע שיש הומואים בעולם,

אני רואה אותם כל הזמן.

ואם פעם היה אפשר לשמר חיל אחד בשביל ההומואים,

אז פתאום הם בכל מקום.

שלישות, מ"צ, רפואה, מודיעין, ואפילו החיל שלי.

 

ואם כבר מדברים על החיל שלי אז זה מזכיר לי שהשבוע חייל שלי הזמין אותי לסושי.

שזה חביב ונחמד אבל איפשהו הוא פספס את הפואנטה שאני המפקד שלו (הסקסי משהו, אבל בכל זאת) ולא החברה הכי טובה שלו.

שאני די בטוח זה מה שהוא חושב לעצמו. או לכל הפחות, כך נח לי לחשוב.

כי נגיד אם הוא נדלק עלי, זה לא מלבב משהו. במיוחד לאור העובדה שהוא יותר מדי הומו.

 

אז תגידו,

יש לכם מישהו להכיר לי?

כי באמת שאחרי חצי שנה אני מתגעגע לכל הרעיון של להיות יחד מחובק עם משהו.

וכשאני אומר זאת בזמנים הללו יש להעריך זאת לאין שיעור,

הרי זה העלאת קורבן אולטימטיבית, חבוק.

החום הזה...

 

ואם כבר הגעתי לחום שחולף בארצנו,

אני לא יכול שלא לתהות האם היה חכם לפני שנים להחליט על "כור היתוך" ולא נגיד על "הקפאה סבירה".

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 31/7/2010 23:09   בקטגוריות ביסקסואלים, גאווה, גייז, דייטים, הומור, הרהורים, סרקזם, ציניות, קצונה, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, צבא, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)