לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

סיחרור עולמות


נבלע בספרים.

כאדם אשר נקלע לשיטפון אני נסחף.

יחד עם האדמה תחתי, יחד עם הצמחים, הסלעים. חולפים במהירות על פני הנוף וכמעט ולא שמים אליו לה.

 

חולפים על פני הזמן ומתייצבים בראש צבאות אל מול צבאות אויב. לפני אלף שנה. ולפני אלפיים. ובימינו.

תחככים ומזימות, אצולה וכמורה, גיבורים ואדם מהשדה.

קתדרלות, טירות, סדנאות, מכוני מדע,

נביאות, מדענים, לוחמים, כמרים, עוברי אורח.

ישראל, מצרים, אנגליה, צרפת, גרמניה.

מלכים, קיסרים, נשיאים, סופרים.

עולמות צבעוניים, ססגוניים, מסוכנים, מרהיבים, שחורים ולבנים.

 

אתנחתא מלבבת.

אחרי כל השנים, ספרים עדין הם אוצר מרהיב של ידע, תשוקה, אהבה, חשיבה וצוהר ענק לדימיון. לפנטזיה. לגירוי מוחי שאני כה אוהב.

 

לעומת כל אותם הדמויות והסיפורים,

חיי גורמים לי להסמיק מבושה.

ובכל זאת תמיד כשאני סוגר ספר פי מעוקל בחיוך של ידע נסתר,

עיני משובבות ומבריקות,

נושם נשימה עמוקה וסוגר את הדלת לעולם ההוא.

 

תמיד אני מרגיש טהור ברגעים מעין אלו,

תמיד ישנה התחושה שאם בזה הרגע מישהו מסתכל עלי,

הוא מקבל את מלוא התפארת שלי, בטבעיות.

 

אז תסתכל כבר.

ובבקשה לא תהיה אשכנזי.

עד כמה שהחיזורים שלהם נותנים לי תחושה טובה,

אני לא נמשך אליהם.

לבנבנים, עמכם הסליחה

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 13/3/2011 21:04   בקטגוריות אושר, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, חלום אופורי, מחשבות, מלכי העבר, ספרים רבותי, ספרים, רגשות, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, צבא, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)