לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

לרדת לבחורים לא מוביל לשום מקום.


זו המסקנה שהגעתי אליה לאחר שיחה עם פילו.

 

בכלליות, אני לא נוהג לעשות זאת.

אני מנותק לחלוטין מחיי הקהילה והחברים בה.

ליתר דיוק, יש לי חבר הומו אחד שאני נפגש אתו אחת לאף פעם לא.

כך שניתן להניח שאפילו אם יש פוטנציאל לרדת לבחורים- הוא פשוט לא ממומש בחיי.

אני יכול לספור על יד אחת את מס' הבחורים שירדתי להם.

מלבד בחור אחד הכל היה בהקשר רומנטי.

 

ועם אותו בחור זה פשוט היה ניסוי נוסח האח הגדול.

הייתי בשבוע של הגנת ישובים על שפת ים המלח. יד הגורל החליטה שאני אעביר 5 שעות כל לילה עם הבחור לבד בשמירה, ולאחר מכן 5 שעות בחדר משותף, שוב לבד.

והוא היה גם קצין. והומו.

ובחיים לא הייתי יוצא אתו.

ובחיים גם לא הייתי עושה אתו, או עם כל אחד אחר, משהו שמוכוון סקס נטו.

ולכן עשיתי זאת.

אך בעיקר כי לא הייתי אמור לפגוש אותו שוב לעולם.

זה היה יותר מחצי שנה לאחר שנפרדתי מהאקס ולא התקרבתי לאף בחור.

אז בשמירה הראשונה שברתי את הקרח.

ובחדר אח"כ כמעט והתחרטתי.

בשמירה לאחר מכן היו שוב דיבורים,

ואז הגולל נחתם.

והוא גנח חזק והתרגש.

ואני גם.

כמעט ושכחתי עד כמה אני אוהב זאת. והעובדה שהוא- שחי מסטוץ לסטוץ- גונח נתנה לי תחושה טובה. אני עושה משהו טוב.

 

זה קרה שוב בערב החג. עם בחור שאני מעין יוצא אתו. הבחור הראשון שאני יוצא אתו לאחר הפרידה. ואני כל פעם מתייחס אליה ואני לא שם שהזמן זז ואני רווק כבר שנה וחודשיים. שנה וחודשיים ששום דבר לא התקדם במישור הרומנטי.

 

ושוב הגניחות וההנחות. והתחושה הטובה שלי.

והכיף, כי באמת שאני מאושר שאני עושה זאת. כמעין עדות נצחת לכך שאני אוהב בנים. אני אוהב להשתעשע אתם במיטה.

אני מניח שאם הייתי נותן לעצמי להיכנס גם למיטות של בחורים בלי חובת ההרגשה של 'אנחנו הולכים להתחתן!' אז הייתי יכול להיות אחלה של סטוץ. אבל אני מלא מרשה לעצמי כי אני בטוח שאני ראוי לטוב מזה.

 

ההבנה שאני טוב בכך מעלה לי את הביטחון העצמי. אני יודע שלא הייתי עם הרבה בחורים, אבל כל אחד ממגזר אחר ועם ניסיון אחר. אבל התגובה היא תמיד אותה תגובה.

בעיקר של תשישות הצד השני לאחר הגמירה והעיניים הבורקות והמשובבות שלי הנחות עליהם.

 

ובכל זאת,

עם כל הרעיון האדיר שאני מוצץ נהדר וגורם לגמירות מעלפות,

זה פשוט לא עוזר בחיי.

אלא אם כן אני אחליט מתישהו להיות זונה, וזה נראה לי לא יקרה כי כרגע הגורם היחידי שדופק אותי בתחת זה צה"ל.

 

אפשר בבקשה שיפול עלי איזה בחור מקסים שיהיה בן זוגי?

אני יודע לרדת טוב!

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 21/4/2011 15:31   בקטגוריות אופי אינו משתנה, אירוטיקה וסקס, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, להיות אני, נטיות מיניות, סקס, סרקזם, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, סיפרותי, צבא, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)