לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

וואו, איזה זין ע-נ-ק


טוב, זין.

ולא מהסוג שהייתי רוצה לבלות אתו הערב אלא יותר בכיוון של "שיט-איזה-חרא-ישבתי-שעה-לכתוב-פוסט-והכל-נמחק",

שזה נחמד כי בגדול זה אמור להיות חתיכת זין, ובטח הייתי נהנה ממנו, אלמלא הוא היה נתקע לי כל כך עמוק בתחת שאפילו לשבת עכשיו ולשחזר את הכתוב אני לא יכול מרוב כאבים.

סוג של באסה מהלכת על שתיים, מעין הקרנה מוזרה של חיי לתוך חיי... מה...?....אה?!

לא הגיוני בעליל.

אז הרעיון של "טוב, נו. אז אין לי כוח לשחזר את הפוסט העמוק משהו שלי לכן אני אזרום עם מה שיצא לי מהכתוב" לא כיפי כי אם מוזר.

 

חרא של חיים. באמת. לשבת בשישי בלילה בלי תוכניות זה מעפן רצח במיוחד אם תכננתם כבר מה ללבוש.

ואני אוהב להתלבש. לתפשט לא כל כך אבל זה בעיקר כי אין בשביל מי.

ואם כבר הגענו למי אז אני חייב להודיע לבחור שאני כאילו יוצא אתו-

וכאן אקטע את העלילה הנורא לא מעניינת ואתרכז ב'כאילו',

זה כל כך כאילו שאפילו סטיבן שפילברג היה פוער את פיו נוכחותי ואומר לי שאני חי בסרט כל כך בדיוני שאפילו אשפי הפנטזיה לא היו יכולים להעלות זאת על דעתם.

ועכשיו אחזור אל הבחור-

שאני לא יוצא אתו יותר.

בעיקר כי הוא לא אוהב את הציניות שלי (והיא עיקר האישיות המלבבת שלי) ואמר לי יותר מדי פעמים שאני לא בדיוק מה שהוא מחפש (ואת זה לא צריך להגיד אפילו פעם אחת, שלא לדבר על יותר מפעם אחת).

אז כן,

ככל שהזמן עובר הוא נמשך אלי יותר והוא מהופנט מהעיניים הירוקות- מרהיבות שלי,

אבל זה לא עוזר לי בחיים.

וניסינו, אבל נמאס לי כי וואלה- זה מוביל לשום מקום.

במיוחד לאור הפוסט האחרון שלי.

כאילו, באמת. אני יכול לקחת דברים עמוק אבל ראבק אם זה לא מביא לי בעל אין לי צורך בהם.

ואני רוצה רק בעל. כזה שיביא לי תינוקות בכיניים, מקיאים, מפליצים וחמודים. מכונות קקי ושתן.

 

רואים? סרט. פנטזיה מפגרת שתסתיים בטרגדיה בעודי אמות לבד.

קצין רב דרגות וללא משפחה.

 

מעפן.

וגם הומואים.

וגם המקומות שלהם. והייתי השבוע. קפצתי לבר-נוער לראות מה זה. והייתי באוויטה. ובגאלם. כמו כל צבא-הומואי-ישראל שעשו מצור על המועדון.

לא הרגשתי בנוח.

אין איזה הומו חנון כזה איפשהו שמחפש בעל ולא רק זין?

כי באמת אני מתחיל לחוש נואשות.

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 22/4/2011 21:47   בקטגוריות אומללות, אופי אינו משתנה, אירוטיקה הומוריסטית, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דיכאון, הומור, להיות אני, נטיות מיניות, סרקזם, צחוקים, קצונה, ציניות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, סיפרותי, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)