לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

הטרדה צבאית


כמידי חצי שנה, ע"פ פקודות מטכ"ל, מתכנסים סגלי ומפקדי צה"ל להרצאת יוהל"ן.

הסברה אשר במהלכה מסבירים למפקדים את המשמעויות והתרחישים הנוצרים בכל הנוגע להטרדות מיניות.

מי שמכיר, ומי שלא,

צה"ל הוא אחד הגופים הכי מחמירים בנוגע לנושא זה. זה מתחיל מחוקי השילוב הראוי ומסתיים במשפטים הורסי חיים.

 

לרוב את הסברות אלו מעבירים בחטף, עם מצגת אחידה שאינה משתנה עם השנים ובמונוטוניות מלבבת אשר שוברת את לבבות הצעירים.

הפעם לא כך היה הדבר.

הביאו לבסיסנו משפטן אשר השתחרר לא מזמן. אל"מ בדרגתו, אשר הסביר לנו ונתן לנו דוגמאות לכל דבר.

ההרצאה עצמה הייתה משעממת, ללא צחוקים וללא צורך מיוחד מהמרצה להלהיב את הקהל, מה שהכביד על העניין.

 

התברר לי שצה"ל יותר אכזרי בעניין זה ממה שחשבתי.

הוא מדיח אנשים על ימין ועל שמאל, גם אם באזרחות הדבר לא היה נתפס כאוול נוראי.

 

 

יתרה מכך, הבנתי לאמיתו של דבר שהקשר שלי עם האקס היה יכול להביא אותי לכלא. לא משהו שלא ידעתי, אבל רק השתעשתי וצחקתי על העניין ללא חשיבה מעבר. לא כמו עכשיו.

בנוסף הבנתי שמה שמתפתח לי כרגע בחיים יכול להוות הטרדה מינית לתפארת.

בתפקידי הקודם, באחת התורנויות שלי בתור מפקד תורן, התחלתי לדבר עם קורסיסט.

הוא מצא חן בעיני אבל מעולם לא עשיתי משהו בנידון מלבד לציין עובדה זו בעיני עצמי.

 

הזמן עבר והנה לאחר חצי שני, כשהוא כבר מ"כ בצנחנים, פגשתי אותו. זה היה ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, והדבר קרה בבית הקברות בעירי.

ידעתי שהוא גר בקרבה אבל מעולם לא שיערתי שנתראה עוד.

הוא זכר אותי וניגש אלי בחיבוק אוהב. היה לו גם את הטלפון שלי והוא אמר לי שהוא שקל מס' פעמים להתקשר אלי, אבל חשב שאני לא אזכור אותו.

כאילו הייתי יכול.

אמרתי לו בלבביות שהוא תמיד מוזמן להתקשר, ואפילו הבאתי לו את המס' האזרחי שלי מאחר והמירס שלי נמצא עכשיו אצל ערבים.

 

בחמישי כשבאתי לצאת הביתה הוא שלח לי הודעה בה הוא מודיע לי שהוא מתחיל לצאת חמשושים. השבתי לו שאני די בטוח שהוא התבלבל ושלח לי בטעות הודעה, אך עם המשך האסמסים התברר שלא, והוא התפלא שאני זוכר אותו.

הוא רצה להיפגש אך הדבר לא יצא מאחר והייתי עסוק בלמצוא לי מקום לישון.

הסופש הזה הוא סוגר ועל כן לא נפגש.

 

כעת אני יודע שאסור לי לעשות עם זה כלום, אף על פי שאני ממש רוצה.

הוא היה פקוד שלי במשימה וזה מספיק בשביל לזרוק אותי לכלא, להוריד אותי לדרגת טוראי ואז לשחרר אותי עם רישום פלילי.

 

אני חייב להתחיל למצוא לי בנים שלא יכולים להביא אותי לכלא!

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 19/6/2011 22:59   בקטגוריות אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, הטרדה מינית, טיפשות האדם, נטיות מיניות, קצונה, אהבה ויחסים, צבא, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)