לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

דרגות ריקות


בחיים לא חשבתי שזה יקרה לי שוב.

הרי זה אני, אני לא אחד שיכול לשמור על מצב רוחי ביציבות.

אני נע מהר מדי, כל הזמן, וחושב.

מעמיק ובוחן, סוקר ומחשב,

לעולם לא נח. תמיד מנתח,

תמיד רץ ואץ.

גם אם אהיה האדם הכי לחוץ בעולם,

גם אם אהיה האדם הכי שבוז בעולם,

גם אם אהיה האדם הכי עצבני בעולם,

זה תמיד יחלוף לי.

זה תמיד יעבור לי.

 

מלבד אז, לפני 5 שנים.

וכעת.

מצב רוחי קבוע. לא משתנה.

הוא כחור שחור אשר שואב הכול.

 

זה לא דיכאון, זה משהו אחר.

זה חוסר תחושה, זה חוסר הרגשה.

אדישות אשר אינה משתנה.

 

המצב כל כך גרוע שכבר אי אפשר להשפיע עלי.

כבר אי אפשר לזעזע אותי, אי אפשר להכניס אותי לשוק.

אני פשוט חולף על פני כולם, בין אם שמחים, עצובים, כעוסים ועצבניים.

אני לא משתנה.

כי המצב לא ניתן לשינוי.

 

ואני השתנתי. ומעולם לא חשבתי שהתפקיד שלי יכול לשנות אותי, להשפיע עלי כמו עכשיו.

ירדתי בחודשיים האחרונים 10 קילו.

בזה הרגע פשטתי את מדי וזרקתי אותם לצד.

מחר אלבש את המדים שמעולם לא נכנסתי אליהם, שקיבלתי בטעות ומעולם לא היה לי כוח להחליף.

ק'.

 

אין לי חשק לכלום. אין לי תאווה, אין לי תשוקה,

אין לי רצון.

אני הכי מתגעגע לתשוקה,

לאהבה שלי לתפקיד. להערכה שאני קצין. משהו שתמיד העלה לי חיוך, גם אם הוא היה פנימי והוא היה ממש קטן.

עובדה זו תמיד הראתה לי שאני שווה משהו.

עכשיו זה לא מזיז לי.

הדבר כבר אינו משנה לי. אהיה קצין, לא אהיה, הדבר לא משנה כלום.

הכל כל כך חסר משמעות.

הדרגות חלולות. התפקיד שווה ערך לאוויר.

במיוחד כשלוקחים את כל הכוח ומעלימים אותו כלא היה.

 

 

אני מתגעגע, לתשוקה.

לאהבה.

כי פעם אהבתי להיות קצין.

 

 

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 21/6/2011 21:02   בקטגוריות אומללות, אנורקסיה, בולמיה, ביסקסואלים, בעיות אכילה., גאווה, גייז, דיכאון, הפרעות אכילה, מחשבות, עצבות, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, צבא, שחרור קיטור, פסימי, סיפרותי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)