לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

הומוסקסואליות במשוואת הדת


לקראת צהרי שישי קיבלתי טלפון.

חברתי הטובה ביותר מקורס הקצינים.

 

הפעם השיחה הייתה שונה. היא לא נסובה סביב חיינו, לא על תוכניותנו לעתיד וניסיון פתטי לקבוע פגישה בנינו כשהלו"זים שלנו נותנים לנו.

היא ביקשה ממני טובה.

אני, לפיה, האדם הכי מתאים לכך. ההיכרות בשלושת השנים האחרונות הוכיחו לה זאת.

אחד החיילים מבסיסה פנה אליה.

היא יצור מקסים, אותה קצינה, ותמיד כולם, בלי יוצא מן הכלל, פונים אליה לשיחות נפש ועזרה. ללא כל קשר בין אם היא המפקדת שלהם או לא.

אותו חייל פנה אליה, ויצא בפניה.

והוא צריך מישהו לדבר אתו. כי הוא לא יכול להמשיך ולשאת את הכל ללא פורקן. בעניין הזה היא לא יכלה להיזדהות ולכן היא רצתה שאני אדבר אתו.

אמרתי לה שחבל שתמשיך להסביר לי את הסיטואציה, אני מסכים.

לאחר 10 ד' קיבלתי טלפון מאותו בחור.

חייל צעיר יחסית. תמים עד להדהים.

מבית דתי שמנסה לגשש באפלת העולם בידיעה ברורה והבנה שהוא לא כמו שאר בני ביתו, נמשך למינו שלו.

ניתקתי לו.

 

מעולם לא אדרוש מחייל בסדיר לממן את השיחות האלו.

ואכן, השיחה הראשונה אתו הייתה של שעה וחצי, וגם היא נקטעה בשל עבודה שהוא היה צריך לעשות.

בערב חברתי התקשרה, לדבר עליה, וכדרך אגב, הודיעה לי שהבחור התלהב ממני לחלוטין.

אני מבין ותומך, יכול להיזדהות ועוזר, נותן פתרונות וקצת מאיר את האווירה.

מצחיקה אותי העובדה שהוא בחור דתי והוא מצא משהו משותף בנינו. הרי אני הדבר הרחוק ביותר מהדת.

אך אולי זה מתבטא בידע שלי בתורה, ובכך שיש לי משפחה שחורה שלא כל כך רחוקה ממני, ועם זאת מספיק רחוקה ע"מ לא להתחבר אליה כשלא באירועים.

 

ואם כבר עסקנו במשפחתי, לפני כמה שנים גיליתי שמשפחתי הגלתה והדיחה אחת מבנות המשפחה, דודנית שלי.

וזאת מאחר והיא הייתה, עדיין, וככל הנראה תמשיך להיות, לסבית.

הם עשו זאת בצורה מרהיבה. כל ילדותי ובגרותי הצעירה כלל לא ידעתי על קיומה.

אני אפילו לא יודע את שמה, ורק עצם קיומה נודה לי בטעות כאשר אמי פלטה זאת באחד האירועים.

אביה של אותה דודנית נתן באמי מבט זעום. אותו אחד שקיים עליה מנהג אבלות.

והם משפחתי. יש בנינו קשרי דם.

לעולם לא אוכל לסלוח להם על טפשותם, על אכזריותם, על הליכה כזו מטופשת אחר הדת, לא. אחר פירושם שלהם ושל אחרים אשר הביאו לכך שפשוט העלימו בת אדם מהמשפחה ולא מכירים בה יותר. בתם שלהם.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 16/7/2011 10:26   בקטגוריות ביסקסואלים, גאווה, גזענות, גייז, לסביות, מחשבות, נטיות מיניות, עצבות, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, צבא, פסימי, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,451
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)