לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

אני היא הבעיה


העולם לא נע לפי בקשתי,

אינו מייצר את צרכיי,

אינו מוכן לקיים את רזי לבי.

 

הייתי שמח אלו הייתי יכול להיות שקט, שקול, רגוע.

כאחד אשר יכול לעמוד בפני כל ללא חרטה, ללא בלבול, ללא רתיעה, ללא מורא.

לשדר לסביבה קרירות של עוצמה.

להראות, בעיקר לעצמי, שאני שולט בעצמי.

 

אני רחוק מכך. אני פגיע מכך. אני יותר מדי רגיש.

יש שיאמרו שאני דרמה קווין,

אבל זה לא בכוונה תמידית.

לא אפריז ואגיד שאני לא נהנה מכך לעיתים,

אבל כשמבינים שהדבר הינו בסיס בלתי נשלט הדבר אינו משמח.

רגשותי מתחלפים לעיתים תכופות מדי, במהירות רבה מדי.

כמעט ולעולם איני מצליח לשמור על הרגשה זהה כזו לזו של אמש.

 

אם במוצ"ש הרגשתי אושר עילאי מהסתובבות הבנים בחיי,

כעת זה לא כך.

זה לא מצליח.

אבל זה שזה לא מצליח זה לא אומר שאני צריך ליפול לדאון.

אני פשוט צריך להמשיך הלאה, אבל אני לא מצליח.

 

אתמול הרגשתי הייתה בלתי נסבלת ולכן יצאתי הביתה. לא כהרגלי.

התקשרתי לאחותי ולקחתי אותה לסושי.

משם החלטתי לא לחזור הביתה כי הרגשתי לא השתפרה וישבנו בבית קפה.

כשאני עוד עם המדים,

החלטתי שעדין הדבר אינו מספיק והחלטתי ללכת לסרט.

לקחתי אותה ל"מסיבת רווקות", מאחר והיא לא רצתה ללכת לראות אתי הארי מפוטר.

לכל אורך הסרט נקרעתי מצחוק והוא בהחלט העלה לי את המצב רוח,

כשפתאום תודעתי נתפסה למשפט וחצי מהנאמר שם, משהו בסגנון של:

'אני הבעיה הכי גדולה של עצמי,

אבל עם זאת אני גם הפיתרון.'

 

הנאמר עדין מהדהד בתוכי ואני לא יכול שלא לאמתו.

ובכל זאת, אני צריך להתגבר על עצמי.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 18/7/2011 22:34   בקטגוריות אני והוא, ביסקסואלים, גזענות, דייטים, גייז, דיכאון, הרהורים, רגשות, אהבה ויחסים, סיפרותי, צבא, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)