לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

חי בלה לה לנד


למח"ט שלי יש נטייה להתאים את העולם הסובב אותו אליו.

מאחר והעולם שהוא נמצא הינו הצבא, והוא אל"מ, לרוב הוא מצליח בזאת.

הכל פועל לפי צו רצונו, ולעיתים לא כל כך נדירות זה נראה לי כמעין גחמה מטופשת הבאה לשרת אך ורק אותו.

הייתה אמורה להיות ישיבת מטה בצהרי היום במפקדה. טוב ויפה, כולם מאושרים ושמחי לבב.

 

עד שהלו"ז של המח"ט השתנה, והוא החליט שיש לשנות גם את הלו"ז שלנו.

הישיבה נדחתה לערב. יותר נכון ל20:00.

והמיקום שונה. במקום במפקדה יש להגיע לאחד מבסיסי הקצה שלנו,

למתקן אדם.

נ-ה-ד-ר.

כי פשוט יש לי רכב ואני יכול לנוע בחופשיות בין בסיסנו בארץ ולסיים ישיבות בשעות לא שעות כאשר אני מבצע בפועל יומיות.

שאם אני לא טועה, יום העבודה מסתיים ב17:30. אבל למח"ט לא אכפת.

 

כקצין טוב תפסתי טרמפ עם קצין האג"ם.

בשעה המיועדת התכנס המטה בחדר הדיונים ואחרנו נכנס המח"ט.

כולנו ידענו שזו הולכת להיות ישיבה ארוכה וכולנו התפללנו שהוא לא יחפור.

זה לא קרה.

לאחר כ15 ד' המח"ט עצר, אמר שהוא מצטער,

אבל עוד 10 ד' יגיע נספח צה"ל באחת הארצות והם צריכים לדבר על משהו ולכן הישיבה תופסק ותחודש לאחר מכן.

ואכן קרה הדבר שכלל המטה גורש החוצה לשעה שלמה של ישיבה על הברזלים.

בתחילה חשבתי שרק אני חושב כך,

אבל לאחר פתיחת האוזניים והסתכלות סביבי הבנתי שכולם מרגישים כך.

כולם מרגישים בזלזול, בטפשות ובחוסר אכפתיות של המח"ט.

ואם רס"נים מרגישים כך, למה שאני לא ארגיש?

כל שנותר לנו לעשות זה לצחוק על כך ולהטיל מטבע על שעת הסיום המשוערת של ישיבתנו.

מאחר ומשרדנו לא נמצאו בבסיס ששהינו בו החלטנו להתבצר בשק"ם.

היינו שם לבד והדבר נראה לי מוזר מאחר והבסיס הוא אחד המקומות העמוס חיילים.

ואז ראיתי אותם.

ראשי טירונים וקורסיסטים מבצבצים מבעד לכניסה וחזרה החוצה.

מתברר ששהותנו ונוכחות הרס"נים גרמה להם יראה ולכן הם לא נכנסו פנימה.

מצחיק,

במקצת.

 

לבסוף, הישיבה הסתיימה והגעתי לדירת קצינת הרפואה החטיבתית ב01:30 בלילה בת"א, וזאת מאחר ולא הייתה לי דרך להגיע לבית או לבסיס.

 

הגחמות האלו יהרגו אותי בסוף.

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 25/7/2011 15:07   בקטגוריות צבא, שחרור קיטור, פסימי, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)