לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

האמת העירומה


חיוך מריר על שפתיי, מבט מרחם בעיני וצחוק מהדהד בראשי.

מבדר, ובאותה העוצמה עצוב.

 

אני רואה את הנגדים הצעירים שלי, אלו שעוד לא נשאבו לקריירה צבאית ועוד יכולים לצאת החוצה, ומקשיב להם.

אני שותק,

לא משקר.

אני לא מערבב אותם, ובכך אני לא מבצע את תפקידי כראוי.

אני לא יכול להתכחש לטענותיהם.

אני לא יכול להתעלם מהאמת.

 

כי דבריהם, הם מחשבותיי.

הם לא רוצים להמשיך בצבא. אני מצדיק אותם. אני רואה את יחס היחידה ויחידות המשנה שלי כלפיהם.

אם הייתי יכול, גם אני הייתי שמח לקום וללכת.

לא מהצבא.

פשוט לעבור יחידה.

אך זה בלתי אפשרי. וכמוני, גם הם. אבל להם יש את הפריבילגיה לא לחתום שוב. להשתחרר.

אני לא עוצר בעדם.

אני אמור, אני צריך להילחם עליהם שישארו כי אם לא זה יפגע באגף שאני עומד בראשו, בי.

אבל כך אני מביע את מלחמתי שלי.

שהמפקדים, עם התשובות המפגרות שלהם, יתחילו לדאוג קצת ליחידות שלהם.

 

באשר לי,

לי אין לאן לשאוף. אני תקוע בתפקיד שאין לי לאן להתקדם ממנו.

כל קודמי בתפקיד השתחררו. היחידה שברה אותם.

אולי משהו ישתנה, אבל אני בספק.

אפילו מפקדי החדש, מפקד עוקץ לשעבר, הוכיח לי עד כמה בודד אני במערכה.

 

היחידה שלי וארבעת יחידות המשנה שלה מתנהלות כמפלצת.

כמעין מכונה עתיקה שנעה ונדה. מטיסה, מצניחה, קולעת, צולפת ומשחקת בכלבים.

מכונת- מפלצת שפועלת.

אך לאף אחד אין מושג למה ואיך כי על פי כל הממצאים, היא אמורה לשבוק חיים.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 30/8/2011 20:53   בקטגוריות גאווה, הרהורים, טיפשות האדם, מחשבות, סרקזם, עצבות, צחוקים, ציניות, קצונה, ביקורת, צבא, שחרור קיטור, פסימי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)