לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

ארס בלבי


מאז ההצהרה האחרונה שלי בפוסט הקודם חוויתי אינספור תגובות פה ובחיי.

רובן היו שליליות.

רוב זה נבע מבורות.

חוסר השכלה בנוגע לחיי.

כי בואו לא נתבלבל יותר מדי, הבלוג הזה מדבר עלי. על חיי.

חוויותי האישיות, דעותיי ובסופו של היום החלטותיי. בין אם הן מוצאות חן בעיני החברה ובין אם לא.

אך להפריז ולהגזים ולפספס את הפואנטה... זה מתסכל.

הרי מה אמרתי?

שהומואים בכלליות מתים לבד.

זה נכון. לא משנה איך תסתכלו על זה ולא משנה מהן מחשבותכם.

תסתכלו קצת בראייה יותר כוללנית, כי לכך התכוונתי. בהכללה.

כהכללה החברה הלהט"ב (כן, כיום פחות מפעם אך בכל זאת הדבר אינו מבוטל) מתקיימת לבדה. היא חיה ונוצצת, ססגונית ומלבבת, אך בסיום כל מסיבה רוב רובם של האנשים שבים לדירותיהם הריקות מחום ומאהבה של זוגיות.

ישנם כאלו שבוחרים זאת, וישנם כאלו שלא. זו לא הנקודה.

הנקודה היא שהדבר קיים ואין להתעלם ממנו.

אני מסכים עם הטיעונים שזה לא נכון ויש זוגות וישנם אנשים שמחפשים זוגיות.

אותי לא צריך לשכנע. אל תשכחו שאני חוויתי זוגיות מעין זו מעל לשנתיים.

יחד עם זאת אני מכיר גם בכך שזה דבר שיש להתייחס אליו כחריגה מהנורמה המונהגת כיום. לשמחתי הדבר מתחיל להיות בנסיגה אך זוגיות ארוכת טווחת בקהילה מוגדרת כחריגה.

זו עובדה ואין מה לריב על כך.

כל אותם זוגות שאתם מכירים או שומעים עליהם ראויים לציון. הם בחרו לחיות בזוגיות והצליחו לממש זאת.

ישנם רבים אחרים שרוצים גם בכך אך לא מוצאים את הפרטנר.

ולבסוף ישנם אלו אשר בוחרים לא לחפש זאת. אינם רוצים זאת. זכותם.

אי לכך ובהתאם לזאת לא ניתן לסתור את דבריי.

 

לאחר זאת, אחזור להחלטתי.

אני לא מחפש. לא כי אני לא רוצה לחיות בזוגיות, להפך, אני רוצה,

אלא בשל העובדה המרתקת שחברי הקהילה, אותם בחורים שאני נמשך אליהם, אינם מספיק בוגרים ורציניים בקיום מערכת יחסים ארוכת טווח. אינם רוצים להקים בית.

זכותם.

וזכותי לבחור שלא להסכים לכך עד כדי הקיצון שבלבטלם מחיי. זו פשוט הגנה על עצמי כי מי שנפגע זה אני בשל העובדה המרתקת שלהם לא אכפת.

אני מקווה שזה ישתנה כי אני עדין רוצה לקיים זוגיות ניצחית אך אני מספיק חזק בשביל להחליט שבמצב הקיים כרגע לא יכולתי למלא את מבוקשיי. אני מספיק בוגר בשביל לקחת צעד אחורה.

בעתיד אולי זה ישתנה ואחזור.

בינתיים אשחק לי עם עצמי.

אשתעשע בעובדה שאני יכול לפתח לעצמי קריירה צבאית בלי בעיה. אף אחד לא מחכה לי בבית.

 

גיליתי שלאחר שמבטלים את הרעיון של חיפוש אחר זוגיות,

החיים די משעממים. אני יכול לשקוע בעבודה, ויש מספיק ממנה.

אני נעלם.

אף דבר אינו דוחק בי לצאת החוצה. אני פשוט מסתתר בצללים.

אני לא שבור, אני לא בדיכאון, אני משועשע קלות מכסילות העולם על הזוגיות.

מגחך לעצמי בזדוניות על אותם בריות אשר מחפשים ומחביא חצי חיוך אירוני.

ככמוסת ארס הזוגיות הזו.

היא תכלה אותי בין כה וכה.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 29/10/2011 19:26   בקטגוריות אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דעות קדומות, הרהורים, ורק רציתי לחיות, טיפשות האדם, מחשבות, נטיות מיניות, פילוסופי, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, צבא  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)