לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

ציטטבוק


כי אני אוגר כוחות לפוסט בסופש, וכי אני רוצה לחוש מצחיק,

הנה תמצית הסטטוסים שלי בפייסבוק מהחודשיים האחרונים (כי אין לי כוח ללכת יותר אחורה):

 

# שילוט ארון חשמל- "זהירות חשמל. אין לשטוף במים!" [ברומא התנהג כרומאי- אני מכיר את החיילים שלי]

# בוטן, הדבר הרך הזה שאת דורכת עליו... זאת הרגל שלי.

# למה אנשים מתנהגים כמו בומרנג?!?! אני זורק אותם והם חוזרים!

# רציתי בירה ויש לי תה ביד. יש אשכנזי ממני?

# תמצית היאוש- ניסיון להרכיב ארון של אייס.

# מקרר במשרד זה אחלה. מ. ת"ש ששופכת קפה על הרצפה- פחות. איפה המשמעת בצבא?!

# למישהו יש עוגב להשאיל לי?

# מי הגאון שחשב על לשים חדרי שינה בצמוד לשדה תעופה?!

# גם לי יש עדשות מגע וחוסר יכולת מרהיבה להכניס אצבעות לעין! כל הכבוד אהבל.

# אז... מישהו ראה את העדשה של עין שמאל שלי? כי אני בטוח לא.

# להגיע לבסיס על מדי ב' ולעלות על א'... מה זה המקום הזה?!

# סליחה אבל את נוטפת לי על הרגל.

# את מי צריך לרצוח בשביל שיזינו לי הארכת שירות? בחיי שצה"ל הורג אותי מצחוק.

אני רוצה להמציא בירה בשם קישקשטא!

# נו ברור שאחרי שאני אסע 5 שעות לפצ"ן אף אחד לא יענה לי לטלפון.

# להזכיר לעצמי: בילוי בנסיעות במשך 10 שעות כשאני ער 12, זה לא מגניב.

# סליחה, איפה אני מוצא ששבש? -באת לנופש או לשמור?! - לענות לך?

# לקבוע זמנים עם רוסים זה כמו להגיד לעצמי 'תמתין, הם מאחרים'.

# נכון שאם זו הקפצת אמת לא צריך להגיע עם אפוד? (לתוהים מבניכם- אז לא. זה לא אני. זו חיילת)

# כי זה תמיד כיף להתעטף במעיל בקיץ ולהרגיש כמו נ"נ.

# שברתי שיא- אכלתי מלפפון חמוץ עם סכין...

# אני אוכל חסה... בפאב... בת"א... WTF?!

# מה שמסוכן בכלבים שיודעים לפתוח דלתות זו העובדה שאם לא תלטף אותם הם יקומו וילכו. מישהו ראה במקרה לברדור חום בסביבת מזכרת בתיה?

# סליחה אבל שניצל זה חטיף.

# לשתות נס קפה במשרד מכוס של עוקץ... הקרביות!

# לצאת ממצרים לקח 40 שנה? נסו להגיע לגדרה באוטובוסים.

# מלצרית: "אני ליאור אם תרצו משהו נוסף" -אני: "ואני דאם דאם אם תרצי טיפ".

# אני שונא אוטובוסים. במיוחד כאלו שלא עוצרים בתחנות ומשאירים אותי לעמוד בצמת.

# לבקש הכוונה מחיילי יותר גרוע מלא לבקש כלל. אלא אם כן בא לי למצוא את עצמי בתאילנד.

# עד כמה שזה נחמד- לאסי תשוב הביתה ותפסיק לעקוב אחרי!

# "מי זה שאול וארגמן?" -"זה שאול כגיהנום וארגמן כצבע". -_-

# תמיד משמחת אותי העובדה שכשאני מתקשר לחייל בשביל לבדוק את נאמנותו הוא שם את חברתו בהמתנה ועונה לי.

# רק בטפסי הכביסה יכתב 'סא"ל' ליד השם שלי.

# אחרי שאני נתקע בבני גנץ ובוגי להיכנס בגדר פחות מפדח.

# רק אצלנו במשפחה שולחים אסמסים "תעביר את הסלק" בארוחות משפחתיות?

# אני לא מאמין שאני צופה בחייל שלי מנסה לפתור תשחץ ילדים ולא מצליח.

# מישהו רוצה חתול סתום עין?

# תמיד אהבתי לבלות בבתי מרקחת. במיוחד בתור. ספציפית כשאני 162 כשהוא עומד על 128.

# אבא מבקש קפה.
לאחר חמש דקות:
- "אבאאאא קפה"
- "מה?"
- "קפה"
- "מה איתו?"
- "הוא מוכן."
- "מה מוכן?"
- "הקפה!"
- "איזה קפה?!"
- "זה שביקשת!"

# סליחה, אפשר מזלג עם הסושי?

# שבטה- מתקן אדם כאילו אין מחר! (בדגש על להגיע לפני מחר)

# מישהו יכול להסביר ל ״חבר״ שאין לי כסף לרכב אז שיפסיקו לשלוח לי דואר על זה?!

# ג'אפניקה שינו תפריט. הארמגדון הגיע!

# החיובי בפאב רועם זו העובדה שלא שומעים את הגראפסים.

# החיובי בשירותים ציבוריים שלא מריחים את הפלוצים.

ברור שהמקום האחרון שאחפש את הדיסקית זה על הצוואר.

 

...

טוב,אז חשבתי שאני מצחיק יותר.

אז חשבתי.

מילא.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 8/11/2011 19:26   בקטגוריות הומור, סרקזם, צחוקים, ציטוטים, קצונה, ציניות, שנינות שכזאת, אופטימי, צבא, שחרור קיטור  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)