לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

הומואים תמיד מכניסים לחור?


מסיבה לא ברורה לאחר שהחלטתי שאני חייב להתחיל לחשוב כלכלית ולהפסיק לבזבז את מיטב כספי,

מצאתי את עצמי אתמול בת"א. לאחר שסיימתי את היציאה המתוכננת שלי.

בזמן האחרון אני מנצל יתר על המידה את הרעיון של 'ספונטניות'. אני לא בחור ספונטני.

עם זאת, זו כבר הפעם השנייה שאני מוצא את עצמי בת"א במקום להיות במיטה.

הפעם הגעתי לשם עם הסכום האסטרונומי של 7 שקלים חדשים.

פגשתי ידידה שלי בקפה נגה.

שזה מטופש כי מכל בחינה אפשרית, המקום הזה אמור להיות של זאטוטים.

אבל איכשהו כולם שם גדולים.

היא חגגה עם מס' חברים יום הולדת לאחת הבנות.

אני קיפצתי למעגל, הצגתי את עצמי וכרגיל הסטתי את תשומת הלב אלי.

לא כי אני חש צורך, זה פשוט קורה.

היא הכירה לי את כולם. חלק הארי מהחבורה היו גייז.

זוגות.

מעצבנים.

נחרתי בבוז כלפיהם והתחלתי לשחק פול. או ביליארד.

בכל מקרה זה כולל שולחן עם חורים, מקלות וכדורים.

כששאלו אותי אם אני יודע להכניס את הכדורים לחורים עניתי ב"רק לפה". אח, השנינות.

מתברר שזה לא כזה קשה לשעשע חבורת אנשים. במיוחד כשאתם אני.

בעודי נכשל בניסיון להכניס לחור (אבל היי, העיקר הכוונה) נשענתי על השולחן כשלפתע הרגשתי שנצמדים אלי מאחור.

הייתי שמח ומאושר להגיד שהדבר עורר בי תשוקה עזה וכל חלומותי התגשמו,

אך במקום זאת דפקתי את המקל אחורה לבחור שנכנס בי.

גמכן הומואים.

הסתכלי עליו, הוא עלי,

והוא חייך.

מה אתה מחייך אהבל?

יש לך חבר.

משם, זה רק התדרדר.

 

סוף סוף מישהו מתחיל אתי והוא תפוס.

מה לעזאזל?

אז להתפלא שאני שונא הומואים?

 

אבל נהנתי.

 

שבתי הביתה ב6 וחצי בבוקר.

 

 

 

יש לי בחילה.

אני צריך להפסיק להשתכר מליטר בירה.

עליבות נפש.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 25/11/2011 13:28   בקטגוריות אני והוא, ביסקסואלים, גייז, סרקזם, ציניות, שנינות שכזאת, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)