לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

משחקי יחסים


באחת מנסיעותי הרבות התעוררתי כשבאוזני התנגן השיר שלו ושלי.

הסיטואציה העלתה בראשי שתי מסקנות:

1) השיר כל כך התאים לנו שזה מפחיד.

2) אני חייב לשנות את תכני המוזיקה שנמצאים אצלי בפלאפון.

לעזאזל, נפרדנו לפני שנתיים למה לא התחדשתי במוזיקה חדשה?!

 

הגעתי למסקנה שאני רוצה להתחתן עם אדל.

באמת.

היא מדהימה.

אנו באותו הגיל,

והיא גם יודעת לשיר!

רק צריך להתגבר על כל הרעיון של העישון.

 

כשאני סוקר את הבנות שיצאתי אתן ונמשכתי אליהן, וכשאני סוקר את הבנים שיצאתי אתם ונמשכתי אליהם,

אני לא יכול שלא לעמוד בצד ולהתפקע בצחוק.

בצורה בולטת לחלוטין ניתן להבחין שמה שאני מרשה אצל בנות אני לא ארשה אצל בנים.

שניהם נמצאים בקצה של הסקלה בשבילי.

אם אני לא יכול לסבול ג'ינג'ים אשכנזים, אני מטורף על ג'ינג'יות אשכנזיות.

 

לצערי אני יודע לשדך. זה מצער מאחר ואותם זוגות שנבנים סביבי הם חבריי מקבוצות שונות אשר אני מחבר בניהם.

כך יוצא שאני נותר לבד כשהם יחד.

זה קרה לי עכשיו, כשהחבר הכי טוב שלי יוצא עם החברה הכי טובה שלי.

הם נהנים ואני לבד בבית.

אפילו הצבא לא מקל. אם פעם הייתי ישן כפיות בשק"ש עם הנשק שלי, כעת אני ישן במיטה זוגיות בלי כלום.

ממש כבוד לפז"ם.

 

החלטתי לחיות את הרגע.

אני יודע מה רוצה לעשות עם עצמי בעתיד. אני יודע שאני זקוק לכסף לכך, כמו כל אדם ודבר.

עם זאת אני צריך לחוש שאני חי.

בקלות אני נשאב לצבא ולחיים ללא חיים מפחד לבזבז מאחר והיציאות עולות הרבה ואני מגביל את עצמי.

חשבתי לעומק.

אני חוסך יפה אך אני לא משחרר לעצמי,

אני מפסיק עם זאת.

אני יכול לבזבז. אני יכול להנות. לשים את הרסן אני יכול ויודע,

עכשיו פשוט במקום רק להגביל ולהגביל אני אשחרר.

אולי אמצא כך את בחיר לבי, בשיטוטי בת"א.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 1/12/2011 16:22   בקטגוריות אני והוא, גייז, ביסקסואלים, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, צבא  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)