לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

אנוכי דוריאן גריי


יש לי כישרון מופלא לדחות דברים.

בין אם הם טובים ובין אם הם רעים.

אני דוחה עבודות כשאני שוקע מול המחשב מאחר ואני לא מסוגל לעבוד רק אתו. אני מתוסכל כשלא הכל מגיע בקלות, ובעבודה שלי שום דבר לא מגיע בקלות.

מאסתי ממצגות, ובכל זאת כנראה שזה הדבר האולטימטיבי לצה"ל.

מאסתי באנשים, ובכל זאת איכשהו זה יתנקם בי. או לא. הפסקתי לרדוף אחרי רס"נים וסא"לים. אני עובד בשביל עצמי לבדי, למרות שזה קשור בהם.

אך כשהם רק מקשים עלי, אני פשוט שם אותם בצד ולא מתייחס אליהם. בתקווה שהם יבינו שהם אלו אשר זקוקים לי ולא רק אני להם.

אבל לא באמת עובד כך הצבא.

 

אני דוחה חופשים שמגיעים לי.

אני פשוט מעולם לא מוצא את הזמן הנכון לצאת אליהם מאחר ואני יותר מדי חושש שהמקום יקרוס בלעדי.

כעת כבר סוף השנה וגם אם אני אקח כל שבוע סופ"ש ארוך אני לא אסיים את ימי החופש שלי. בעבר כשהייתי בסדיר זה לא כ"כ הפריע לי אך כעת, כשזה איכשהו שווה כסף שאני מפסיד אני חש רע.

אז אני משחרר את עצמי בחודש הזה. למרות שאני לא אסיים את ימי החופש.

למרות שלא חשבתי נכון ובחודש האחרון הזה יש לי יותר עבודה משאר החודשים.

זה נראה וכאילו כל שבוע אני הולך לפגוש את הפיקוד שלי, את כלל הדרג על שלל דרגותיו.

 

אני יודע שהעבודה בצבא לעולם לא תגמר ולכן אני משחרר את עצמי, למרות שכשאני אחזור מהחופש תהיה לי עבודה שתכלה אותי. אין לי מחליף, כשאני לא נמצא אף אחד לא עושה כלום והעבודה רק נאגרת ונערמת.

אך אני אסתדר.

 

זו נפילה. העובדה שאני שוב חש כלוא בתסבוכת שאני הכנסתי את עצמי אליה.

חבל.

בזמן האחרון הפכתי למאושר.

העירו לי על זה, אפילו מפקד ביה"ס לצניחה כשנסעתי אתו באחת הפעמים.

הוא טען שהפכתי לפתע לאופטימי.

ואני מסכים אתו, למרות משמעות הדבר.

הפכתי למאושר יותר ברגע שהורדתי מלבי את הניסיון בלמצוא מישהו.

בחיפושים.

מהרגע שהגדרתי לעצמי שאני מוריד מהמשוואה של חיי את פרמטר הבן זוג לזמן הקרוב,

הכל הפך לקליל יותר. נח יותר.

הכל הפך לטוב.

עם זאת כשנסעתי השבוע מאחד מבסיסי פגשתי בדרך את אחד הבחורים שיצאתי אתו פעם ושמרנו על קשר.

ולמרות שהקשר הסתיים רע ולאורך השנים עקצנו את אחד השני עדין נשארנו ביחסים כאלו ואחרים.

נסענו יחד באוטובוס ולאחר גישושים קלים הוא הניח את ראשו עלי לנמנום.

 

התעוררתי.

האושר הזה מזויף. כפי שתמיד טענתי אני בחור של מערכות יחסים. חסרה לי המהות של הזוגיות, אך התרגלתי להיות לבד. התנאים שאני חי בהם הובילו אותי לתובנה שיהיה לי הרבה יותר נח להיות לבד, כי מי באמת יחכה לי בבית כשאני בצבא?

המרחק, החוסר תקשורת עם הקהילה, העובדה שאני לא יוצא למקומות שאני יכול למצוא אותם, העובדה שאני לא מכיר הומואים השכיחה ממני זאת. הריחוק מהאופציה של קיום מערכת יחסים תסכלה אותי כשהיא לא התבצעה.

ההונאה הזו שהעברתי את עצמי, שהכל מעולה כשאני לא מחפש יותר עזרה, לרגע קט.

אני שמח יותר, אבל רק מבורות.

אני מאושר יותר, כי אני מתעלם ממה שיכול לקרות.

 

דחייה.

זה מתחיל לכרסם בי מבפנים.

כרגע קרוב לודאי שעוד 4 חודשים אני אמצא את עצמי בתפקיד אחר. שוב בגדוד, שוב לא רואה את הבית.

המשכורת תהיה יותר טובה אבל זה לא יפצה.

לא יפצה על העובדה שאני לבד.

לא יפצה על העובדה שלמרות שהיה לי זמן תיאורטי לא הוצאתי רישיון בתפקיד הנוכחי שלי.

 

תירוצים תמיד אוכל להמציא לעצמי.

יבוא יום ואמצא את עצמי עומד מול המראה כשהיא תתנפץ מרוב האשליות, השקרים והרמייה שאני עוטה על עצמי.

אסתכל על בבוהתי וכדוריאן גריי אצפה במפלצת שתחסל אותי.

 

וכלל לא התכוונתי לכתוב על זה אלא על משהו אחר.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 6/12/2011 21:07   בקטגוריות ביסקסואלים, גייז, גאווה, דיכאון, הרהורים, מחשבות, נאיביות, עצבות, פחד וחרדות, פילוסופי, קצונה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, צבא, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)