לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

ותודה פייסבוק שהבאני עד הלום


כשחציתי היום את הבסיס ראיתי מעבר לכביש את מפקד ביה"ס לצניחה. כשהוא ראה אותי הוא קרא לי ודילג אלי.

הוא: "דאם דאם! חיפשתי אותך!"

אני: "מה?"

הוא: "הסטטוסים שלך הורגים אותי!"

 

זה הפך לדבר שבשגרה. פתאום כולם רוצים להיות חברים שלי. מתברר שאני ממש מצחיק כשאני רוצה.

וכשאני לא. זה בא לי כל כך טבעי שאפילו דרגות הקצונה שלי נראות לא טבעיות, וזה בכלל מוזר כי ידוע לכל שנולדתי מצביא מלידה.

בעבר הייתי מסתובב עם פנקס ורושם כל דבר הנראה לי מצחיק בשביל לזכור זאת ולשלב זאת באחד הפוסטים שלי אם אני אראה ומתאים.

עכשיו יש לי פשוט פייסבוק.

 

מאחר והדבר הפליא אותי, והיום לפחות 5 אנשים שונים אמרו לי זאת, החלטתי שוב לפרסם כאן מס' סטטוסים. זה וכמובן העובדה שאין לי ראיון לפוסט חדש.

את פוסט הציטוטים הקודם ניתן למצוא כאן:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=434402&blogcode=12859658

 

 

# הכי חכם שלי: לשכוח את המירס במשרד נעול ואז לשבור את המפתח במנעול.

# תזכורת לעצמי: לנצח ילד בן 6 זו לא כזו חוכמה. אבל עדין ניצחון!!!

# מישהו חייב להמציא שמפו חם ולהביא לי כמה.

# מה זה אייפון? דברו אלי בגריז.

# אתה יודע כשמשעמם לך כשאתה מחזיר מיילים בנוסח "אין שום קובץ מצורף", למיילים שכתוב בהם 'בקובץ המצורף...'

# העוגות היחידות שאמא שלי לא יכולה להרוס אלו הן עם הטעם האלוהי של פחם. יישר כוח.

# מישהו מוכן להסביר למפזר החום שהוא אמור לפזר חום ולא להעלות לי את החום בדם? שיפעל כבר #$@#!

# אבל אני בתוך אוטובוס, למה ממשיך לרדת עלי גשם?!

# "אני לא כמו החיל שלך, אני אינט- אנט- אינטל-"
     כן, ממש גאונה.

# כשאני שומע את המטפלת של סבתי שרה אני תמיד תוהה לעצמי היכן ג'ק המרטש מסתתר...

# מכונת כביסה יקרה, בבקשה בבקשה תחזירי לי את הגרב שבלעת לי.

# איזה כיף זה סיכומי שנה כהשכמה! (נכתב בשבע וחצי בבוקר, כשהמפקד שלי מהפיקוד התקשר אלי ואמר שהוא בש.ג)

# הכי כיף להעביר יום כשמסוק חופר לך מעל הראש ללא הפסק.

# לנסות ולהבין ציורי ילדים כמו לנסות ולהבין את היחידה שלי.

 # יש יותר משפיל מזה שסבתא שלי צוחקת על חוסר הזיכרון שלי?

# מכירים את זה שבערב חמישי הארנק שלכם מלא בכסף ובשישי אתם מגלים שהוא מכיל חשבון מפאב של חצי מהמשכורת שלכם? אז זה לא מגניב ומעפן!

# "משהו חריף בזה..." -"ואולי בגלל זה קוראים לזה ספייסי מיונז..."

# "יש לנו קצין אשכנזי" - "זה לא אשכנזי זה צהוב".

# אין כמו להתחיל את היום בעמידה בצמת בהמתנה לטרמפ.

# בדרך לחתונה של דודתי: "רגע, איך קוראים לחתן?!"

# מישהו חייב להמציא משהו שמחמם אפים ולא גורם לאדם להידמות למחבל.

# יש לי חשמל בחדר. בשבילי זה כמו המפץ הגדול 2.

# אז הקדמתי בשעה וחצי. עד כמה שעצוב, עדין לא מתקרב לשיא שלי.

# רק בצבא חשים הקלה כשמשתלטים על מחשבכם.

# לעוד מישהו יש סיוטים מדמדומים 4 או שזה אקסלוסיבי לקצינת הת"ש שלנו?

# לשחק עם כלבים זה כיף. עד שמבינים שלא כמו כדור גומי הם לא חוזרים בקפיצה מהקיר.

# פעם ראיתם האמר מוצנח עליכם?

# פעם חוויתם מסוק שרודף אותכם?

# הייתי רוצה לכתוב: בבית הקיץ בנבטים, אבל לא קיץ ולא בית.

# "איפה המירס שלי?!" -"ביד שלך..."

# אז הסינים... בנו את החומה, המציאו את הנייר... אבל על מזלג לא חשבו?!

# יש יותר מבאס מעץ רטוב אחרי גשם? כן, לעמוד תחתיו.

# כמה פעמים אני אצטרך ללכת לחדר עד שאני אזכר שאני צריך גם את המפתח אתי?

# אני מתחיל לחשוש שמוות זה גנטי...

# הדבר היחידי שיכול להציל את הערב הזה זה אם יגיח פתאום זקן מלא פרקינסון על חמור.

#התמצאות במרחב זה דבר חשוב. במיוחד כשאתם מזנקים אל עבר מה שאתם חושבים שזה מיטה ומוצאים את עצמכם בתוך קיר.

  

 

אגב, זה מוקדש לך קאלי כמנחה.

אולי תעשה פייסבוק? זה חינני כזה.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 5/1/2012 22:23   בקטגוריות הומור, טיפשות האדם, להיות אני, סרקזם, צחוקים, ציטוטים, ציניות, קצונה, שנינות שכזאת, שחרור קיטור, צבא  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,449
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)