לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

בקבוקי וויסקי ריקים בגשם


 

.Fuck, this is hard
,This is not fun

.But I'm addicted 'till the one will come

,Someday he'll come along, the man I love

,And he'll be what I want
.The man I love

 

יושב לי על המדרגות ללשכה, תחת משרדו של המח"ט.

הגשם לא מפסיק לרדת ואני תוהה לעצמי מה רטוב יותר.

האם זו הרצפה שתחת כיפת השמיים אשר המים מציפים,

האם אלו מדיי ודרגותיי המפרישים מים במגע עליהם,

האם זו האדנית אשר נראית כגיגית מים המטביעה בתוכה את הצמחים אשר אמונה היא לגדלם,

או לחילופין זו בכלל נשמתי אשר טובעת ביגון.

טובעת מהצפה של דמעות אשר לא יורדות, לא יוצאות.

נאגרות בתוכי ולא פורצות את הסכר שיצרתי.

 

יושב שם ספוג מים בלילה, בחושך.

יושב שם לבד ותוהה על חיי.

שוב בבסיס, שוב בשישי בלילה, שוב בבדידות.

יושב שם ומרגיש את הקור הנכנס לגופי חרף הבל פי החם.

סופח אלי את מה שהעולם נותן לי בתקופה האחרונה וזה הרבה גשמים וקור.

שומע את mike של עברי לידר ומצטער שנתקלתי בו.

כסכין חדה הוא קורע אותי מבפנים ומשאיר את שאריותיי בשק בצורת גופי.

שומע שוב ושוב ומזדהה יותר מדי עם המילים, עם התוכן, עם הייצוגיות שלו.

כאדם חסר יכולת תגובה אני רואה עצמי כבה, נכנס לדיכאון וממשיך כגוויה מהלכת.

 

השיר הזה... הלילות... הגשמים... הקור... הבדידות...

אני טובע.

 

לפחות יש לי את הכתיבה, שלעולם לא ימאס לי ממנה.

 

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 28/1/2012 22:43   בקטגוריות אומללות, אני והוא, בולמיה, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דיכאון, הרהורים, להיות אני, מחשבות, נטיות מיניות, עצבות, קצונה, רגשות, שירים, אהבה ויחסים, פסימי, צבא, שחרור קיטור, סיפרותי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,449
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)