לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

ולנט-דייט


לפני שבועיים החלטתי לחזור לאטרף.

הדעה שלי לא השתנתה בנוגע לאתר הזה, אך העובדות גם לא. אני לא יוצא למקומות של הומואים ולכן אני לא פוגש אותם.

אני מניח שהסיבה היחידה שבגללה שבתי לאתר היא בשל העובדה שזה הצליח במידה מה לRaֹge.

נכנסתי לפני שבוע וחצי בערך.

האמת שאני כמעט ולא מבלה באתר יותר מדי. בעיקר בשל העובדה המרתקת שאני בצבא ואין לי שם אינטרנט, וכשאני בבית אני מעדיף לא להיות בבית.

עם זאת, איכשהו, יצא לי משהו.

הייתי בפגישה עם בחור שמחפש מה שאני מחפש, קשר רציני ולא שטות. בגרות.

האמת שהוא לא היה הצלחה ממש כבידה. אפילו די רחוק מכך.

בעיקר בשל העובדה שלא נמשכתי אליו, ובנוסף הוא גר ק"מ ממני. זה היה יכול להיות נפלא אם זה היה פרקטי, אך זה לא.

הציקה לי העובדה שיצאנו לאן שאני תמיד יוצא. ניסיתי למשוך אותו למקומות אחרים אך זה לא צלח.

זה הפריע לי. אני לא רוצה לצאת לדייטים לאן שאני יוצא לבלות עם חברים שלי. זה יהרוס את כל האיזון והרגשת הביטחון שלי.

מצחיקה אותי העובדה שבסיום הדייט אתו, כשאני עוד לא טורק את דלת מכוניתו, כבר הייתי בשיחה עם מישהו אחר.

יותר מוצלח, או כך לפחות זה נראה.

למחרת פגשתי גם אותו והבנו שזה לא זה.

עכשיו חזרתי מפגישה נוספת. לא הייתי אופטימי גמור ממנה מאחר ואני תמיד מחפש משהו פרקטי ועד כמה שהבחור מקסים זה לא היה יכול להיות פרקטי, וכאמור זה גם לא הצליח.

אפילו לא שמתי לב שהיום ולנטיין אלא רק כאשר קראתי עיתון בצהרים.

 

אני לא מצליח לשחזר את מה שהיה בעבר. אז כשנפגשתי עם בחורים היה עניין כימי, משיכה. עכשיו לא.

אבל אני מניח שמוקדם מדי בשביל לשפוט, בכל זאת, רק שבועיים עברו שמתוכם אפשר להגיד שבכל פעם שנכנסתי לאתר יצאתי עם מספר של מישהו.

מעודדת אותי העובדה שאני כן מוצא אנשים שמחפשים מה שאני מחפש. קשר. זה קצת... חידוש בשבילי. במיוחד כשזה בא שוב ושוב.

 

אני צריך להיפתח יותר, להוריד קצת ציפיות, להתחיל לשבור את הדמות שבניתי לבעלי לעתיד. אני צריך להפסיק לסנן כל כך.

אני לא בררן אך אני יודע מה אני רוצה.

הבנתי שמה שאני רוצה לא יכול להימצא איפה שאני מחפש. אני צריך להגדיל את טווח החיפושים שלי. להתאים את תכולת הציפיות שלי מאדם וקבלה של גזרות כאלו ואחרות.

 

נו מילא,

לפחות אני יוצא עם אנשים.

הרבה זמן לא עשיתי את זה בלי באמת סיבה.

 

אלך לי עכשיו למצוא מישהו חדש להיפגש אתו.

מי ידע, אולי מתישהו, איכשהו, אמצא.

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 14/2/2012 23:31   בקטגוריות אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דייטים, הרהורים, להיות אני, מחשבות, נטיות מיניות, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,451
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)