לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


בין הבריחה, ובין ההסתרה, בין ההכחשה, ובין התמיהה, בין הפחדים, ובין השאיפה, ישנם חיים. החיים שלי.

Avatarכינוי:  Dum Dum Philosophy

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

חום גופך מקפיא


כשאני בזרועותיך,

כשאני חש את חום גופך עוטף אותי,

כשאני מניח את ראשי על חזך,

כשאני נע עם נשימותיך,

כשאני רואה רק עם עין אחת כי השנייה עצומה עליך,

כל העולם כבה.

אתה ואני ניצבים שם.

מתנחמים בחום גופו של האחר.

אתה גדול יותר, חם יותר, מנחם יותר.

פורק עליך את כל מכאוביי, כל רצונותיי, כל תשוקותיי.

 

העולם כבה, ואתו הרע.

אתו נעלמות אותן סיבות אשר מדירות שינה מעיני.

אתו אני נכנס לגן עדן, מקור חום ואהבה.

לא זרה לי הסיבה להאחזות בך.

שאלת ה"מדוע" שגורמת לי להרגיש רע רק מתמוססת נוכחותך.

 

ניסית כל כך חזק להיות אותו האחד,

ניסיתי כל כך חזק לשמר זאת,

ניסיתי כל כך חזק.

 

ובכל זאת התעוררתי.

השעה 5:00 בבוקר ואני שוב הולך ללבוש את המדים אשר גורמים לי בושה.

ההתלבטות אינה חזקה.

אני מעיף מעלי את הפוך וחושף את גופי העירום לאוויר הקר.

המיטה הזוגית ריקה מלבדי.

 

שום קור, שום כוויה, שום מכה, שום נפילה, שום דבר אינו דומה לתחושותיי הפנימיות.

חוסר אמון, אכזבה, והבושה... כמות הבושה...

ובאוטובוס כשהברזלים מתנגשים בחלון ויוצרים קול אני שותק.

מביט, ומתאכזב.

 

אני לא אוהב את מה שהפכתי להיות.

 

ואין לאן לנקז זאת.

רק בחלומות.

 

נכתב על ידי Dum Dum Philosophy , 15/2/2012 19:44   בקטגוריות אומללות, אני והוא, ביסקסואלים, גאווה, גייז, דיכאון, ורק רציתי לחיות, מחשבות, עצבות, קצונה, רגשות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, צבא, פסימי, סיפרותי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



66,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDum Dum Philosophy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dum Dum Philosophy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)